אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסכנות החבויות בשערים חשמליים

אמצעי בטיחות בשערים חשמליים – דברים שצריך לדעת

ברמת העיקרון שערים חשמליים אמורים לספק לכם הגנה על הרכוש הפרטי שלכם וכן לשמור על זכאותם לפרטיות – אך בניגוד מוחלט לכך ואולי מבלי שידעתם יכול להיות שהם מסכנים את המשתמשים בהם ואף עוברי אורח. אתם שואלים מדוע ? התשובה לכך היא פשוטה וחד משמעית-

שערים חשמליים הם מכשיר כבד לכל דבר, מכשיר בו צריכים להימצא אמצעי בטיחות שמטרתם לשמור על המשתמשים בו.

 

סביר להניח שתקנים וחוקים הנוגעים לשערים חשמליים לא עומדים בראש מעייניכם ודיי בצדק למען האמת, אך האם ידעתם שבשנת 2006 חלה חובה להתקין שערים חשמליים הכוללים את כל מערכות ההגנה הנדרשות?  במידה ורכשתם שער חשמלי לפני שנת 2006  ולשער שברשותכם אין תקן –  סביר להניח שזהו שער המסכן אתכם ואת הסובבים אתכם ועלול לגרום לנזק ברכוש ואף גרוע מכך – הוא אף עלול לגרום נזק בחיי אדם. לדוגמא – שער נגרר שאינו מצויד בחיישן המורה לו להפסיק את תנועתו כאשר הוא נמצא במגע עם גוף זר עלול למחוץ כלי רכב ואף עוברי אורח, בדומה לשער זרוע שעלול להיסגר ולפגוע בעוצמה באדם או בכלי רכב שעבר תחתיו ובכך לגרום נזק בלתי הפיך.

למרות החובה להתקין שערים חשמליים המצוידים בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים, לא מעט חברות בוחרות למכור שערים שלא כוללים את מערכות אלו ולמעשה הדרך היחידה לוודא שהשער החשמלי שברשותכם הוא אכן שער בטוח היא הימצאות תקן בו עומד השער. אותו תקן הוגדר על ידי מכון התקנים הישראלי, אשר מציב סטנדרטים בהם צריכים לעמוד כל השערים אשר חפצים בתקן – כאשר כמה מאותם סטנדרטים עוסקים בהימצאות מכלול מערכות הבטיחות הנדרשות בשער החשמלי.

במידה ואתם חוששים שהשער שברשותכם הוא אינו שער בטיחותי מומלץ להזמין איש מקצוע שיבדוק את העניין. אתם יכולים להירגע, אין הדבר אומר שתצטרכו לרכוש שער חדש – שכן ניתן לממשק את השער עם אמצעי הבטיחות הנדרשים.

 

בבואכם לרכוש שער חשמלי הקפידו על כך שהשער יירכש מחברה אמינה וותיקה, כזו שתוכל לספק לכם שירות אמין, מקצועי ויעיל ולא פחות חשוב – חברה שתספק לכם שער חשמלי בטיחותי.

 


אודות מחבר המאמר

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת מחסום זרוע תקרתי, מחסום דוקרנים ועוד מחסומים חשמליים. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.