אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משלוחים שליחויות בלדרות

על מנת לבצע משלוחים בארץ או בחו"ל, אין צורך לעמוד בתור בסניף הדואר או לשלשל מכתבים לתיבה ולקוות שהוא יגיע ליעדו במועד. חברת שליחויות מפעילה שליחים בעלי יכולת ניידות גבוהה המספקים שירותי דיוור באופן יום יומי 24 שעות ביממה. חברת משלוחים מאפשרות מעקב צמוד אחר המשלוח על ידי הלקוח.

בנוסף לביצוע שירות שליחויות מבצע השליח גם איסוף של הפריטים למשלוח או לטיפול אחר בין אם מדובר במסמכים, מזון, פרחים, חבילות, צ'קים או כל דבר אחר ומשלוח ליעד המבוקש, כמו כן, למסירות משפטיות, חנויות ועסקים הזקוקים למשלוחים על פי לוח הזמנים המיוחד להם וכן גם אנשים פרטיים שחסר להם הזמן לעסוק בהפקדות והעברות מסמכים. השליח אמון על הלקוחות ואף דואג להחתים את הנמען בעת קבלת המשלוח. עלות השרות כוללת ביטוח שליחויות וסחורה הנועד להעניק בטחון ללקוח שהמשלוח אכן יגיע ליעדו ובמצב תקין.חברות שליחויות שונות מציעות שירותי משלוחים מהירים עבור מקרים בהולים בהם המשלוח מתרחש תוך שעות ספורות ושירותי  שליחויות דיסקרטיים המיועדים להעברת חומרים מסווגים שחשוב שיגיעו לידיים הנכונות. קיימות חברות המציעות שירותי איסוף דואר במסגרתו נאסף דואר בסבבים קבועים, החברה ממיינת את הדואר ומבצעת את הטיפול בכל הפריטים – בין אם מדובר במשלוח, ביצוע הפקדות בנק, הגשות לבתי משפט, איתור פרטים לצורך זימון ועוד. סוג נוסף של שירות משלוחים הינו בלדרות - משלוח מאובטח של חפצים יקרי ערך כמו כספים, יהלומים, מסמכים, מוצרים רגישים וכדומה. לשם הנוחות והוזלה במחיר השרות, ישנן חברות שליחויות מציעות שירותי הפצה מרוכזת של חבילות, מסמכים ועוד למקרים בהם יש כמות רבה של פריטים למשלוח . במקרה זה שירות שליחויות טוב ידאג לבצע את החלוקה בשעות נוחות לאנשים המיועדים לקבל את החבילה או המוצר.חברות שליחויות רבות וטובות קיימות בשוק, במהלך השנים האחרונות מספרן הולך וגדל אך ניתן אך שככל שההיצע גדל כך גם האיכות משתנה ועל הלקוח לברר לא מעט פרטים לפני שיחליט במי מהם לבחור. ראו עוד - הובלות  הסעות

 


אודות מחבר המאמר

משלוחים   הובלות  הסעות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.