אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירות לשערים חשמליים, היזהרו מחפרים

שערים חשמליים הם מוצר אמין מאוד, תקלות מרובות ותקלות בתדירויות גבוהות מעידות על מוצר אשר אינו מתאים לצרכים שלכם גם קפיץ במחסום חשמלי אינו צריך להישבר אחת לשנה וכל אלו אשר נשברים אצלם קפיצים במחסומים חשמליים שיעשו את החושבים... , אם חיפשתם התקנה במחיר זול תוך התעלמות משאר הפרמטרים כמו:

איכות ביצוע העבודה,

בטיחות השער מפני פגיעה בנפש ורכוש

להבטיח שהמוצר אכן מתאים לגודלו של השער ולמספר הפתיחות

קרוב לוודאי שהזול יעלה לכם ביוקר בטווח הביניים והארוך, אין מתנות חינם!!! אין רק מחיר זול, כשאתם מקבלים מחיר זול משמעותית תדעו לכם שקיימים עיגולי פינות, שאינכם מקבלים את המוצר המתאים לצרכים שלכם, הצעתנו לכם לפנות למציע הצעה יקרה ולנסות להבין מה התמורה שאתם מקבלים ממנו ולהקשות עליו בשאלות בהשוואה להצעה הזולה שקיבלתם. כך תוכלו לקבל החלטה נכונה אצל מי כדאי לכם להתקין ואיזה סכום שווה לכם להשקיע לביצוע העבודה. ככלל תמיד עדיף לעבוד עם חברה מסודרת אשר תנפיק לכם בסיום העבודה חשבונית ותעודת אחריות, קיצורי דרך וניסיון לחיסכון כספי הוכחו ללקוחות רבים כשגיאה והתנערות המתקין מאחריות לתקלה או נזק כשזה קורה ואסור לכם לסמוך על המזל, בפרט כשמדובר בשערים חשמליים.

ניסיון מצטבר של עשרות שנים מוכיח כי שערים חשמליים צריכים לעבוד תקין עשור שנים, עם כמעט אפס תקלות ובלבד שהותקן אצלכם מנוע המתאים לצריכים שלכם ובוצעה התקנה מקצועית.

אין ספק שהתקנה חובבנית גם אם בוצעה ע"י חברה מוכרת תזמן לכם תקלות בטווח הקצר.

טיפים להתקנה מקצועית: חובה שהפיקוד חשמלי יותקן בצורה שתימנע ממנו ויברציות בעת תנועת השער במהלך עבודה, חובה שהפיקוד חשמלי יהיה אטום לחדירת מים וגשמים ויהיה אטום לחדירת חרקים וזוחלים, חובה שהפיקוד חשמלי יהיה מחווט מקצועית. כול הדברים האלו יחד ימנעו חד משמעית כל תקלה בפיקוד במשך עשור לכל הפחות. פיקודים חשמליים מתקלקלים במרבית המקרים בגלל התקנה לקויה. כנ"ל לגבי מנועים לשערים חשמליים, מנוע לשער כנפיים המקרטע במהלך עבודתו מעיד על התקנה לקויה ועל כך שהמתקין לא ביצע תכנון וחישוב מרכז ציר השער ומרכז ציר המנוע, דבר זה יגרום לבלאי מהיר יחסית של המנועים ושל צירי השער וכמובן לדפיקות הכנפיים בקצה מהלך בפתיחה וסגירה. מנועים לשערים נגררים חובה להתאימם גם עפ"י דרגת קושי תנועת השער במצב ידני וזאת ניתן לקבוע רק ע"י איש טכני מקצועי גם הנחיה טלפונית ע"י איש טכני תאפשר לכם  להבין עד כמה השער שלכם נע קל או קשה ולהבין איזה מנוע מתאים לצרכים שלכם.

אז אם החלטתם שאתם צריכים כבר שירות לשער חשמלי תתפשרו רק על הטוב ביותר כי שירות זה הרבה יותר משער.


אודות מחבר המאמר

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיות, שערים חשמליים, שירות לשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

לקריאת מאמרים נוספים של הראל אשד כנסו לבלוג של שערים (אב שער)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.