אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיכאון וחרדה, דיכאון קליני, טיפול בדיכאון, מאניה דיפרסיה, תרופות דיכאון, דיכאון וחרדות, עצבות, מועקה

דיכאון וחרדה, דיכאון קליני, טיפול בדיכאון, מאניה דיפרסיה, תרופות דיכאון, דיכאון וחרדות, עצבות, מועקה

ובו יתבאר מהו דיכאון? ממה נובע דיכאון ועצבות? איך מגיע האדם למצב של דיכאון קליני? האם תרופות דיכאון באמת עוזרות? איזה טיפול בדיכאון הכי מומלץ? למה יש לאדם שינויים במצבי רוח (מאניה דיפרסיה)? כיצד הפרעת דיכאון והפרעת חרדה, קשורות אחת בשניה, ותלויות אחת בשנייה? האם תרופות חרדה באמת עוזרות? ואיזה טיפול בחרדה הכי מומלץ?

ומי שיתבונן יראה, כי הפסיכולוגים והפסיכיאטרים ושאר החכמים, מנסים להבין את המנגנון של הדיכאון ושל החרדות. ומנסים דרכי טיפול שונות בתחושה של דיכאון ובהפרעות חרדה שונות. אך, כידוע לכל, התרופות נגד חרדה והתרופות נגד דיכאון, לא באמת עוזרות לאדם לגמרי. ותמיד האדם נשאר עם דיכאון ועם חרדה בעוצמה כלשהי.

והטיפול בדיכאון הטוב ביותר והטיפול בחרדה הטוב ביותר, הוא שהאדם ידע את האמת, לגבי הסיבה האמיתית שבגללה יש לו חרדות ודיכאונות ושינויים קיצוניים במצבי הרוח (מאניה דיפרסיה).

והגורם היחיד שבגללו יש לאדם דיכאון וחרדה, הוא הרצון העצמי של האדם. דהיינו, עצם זה שיש לאדם רצון עצמי, שהאדם רוצה שהמציאות תהיה דווקא כך או אחרת, זה בעצמו יוצר אצל האדם דיכאון וחרדה בעוצמות שונות.

כי דיכאון נוצר, כאשר המציאות היא לא כפי רצונו של האדם. כי כאשר המציאות היא במצב כלשהו, והרצון של האדם הוא שהמציאות לא תהיה כפי מה שהיא, אלא שהיא תהיה בצורה אחרת, זה גורם לאדם להרגיש רע, עד כדי דיכאון, ועד כדי דיכאון חמור / דיכאון קליני / דיכאון עמוק וכיו"ב. ואם לא היה לאדם שום רצון כלשהו לשנות את המציאות, גם לא בתת המודע שלו, הרי שהאדם לא היה בדיכאון כלל.

כי לפעמים האדם לא מבין מה הוא לא אוהב במציאות שלנו. אבל בתת המודע שלו, יש המון דברים שהוא היה רוצה לשנות במציאות שלנו, אם הוא היה יכול לעשות זאת. והרצונות ...

המאמר מאת חיים טובים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | חיים טובים ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אישי בנושא סיבה אמיתית, הצלחה, רצונו של האדם, אפשר לשלוט, פסיכולוגים ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר דיכאון וחרדה, דיכאון קליני, טיפול בדיכאון, מאניה דיפרסיה, תרופות דיכאון, דיכאון וחרדות, עצבות, מועקה

מאת חיים טובים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | חיים טובים מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.