אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שרציתם לדעת על רמפות העמסה

 

מהי רמפת העמסה?

אם בעבר היה נהוג להעמיס ציוד לכלי רכב באופן ידני תוך כדי עבודה מאומצת, כיום הפתרון לכך בא בדמות רמפת העמסה ­­– שהינה כלי יעיל בכל הקשור לפריקת והעמסת מטענים בנוחות וביעילות.

רמפת העמסה הופכת את עבודת העמסת הציוד אל כלי הרכב לפשוטה, קלה וחשוב מכל – בטוחה.

כאשר מעמיסים ציוד באופן ידני יש חשש שהרכוש ייפגע וכמו כן קיים גם חשש שהסבל שסוחב ציוד כבד-משקל עלול להיפגע גם הוא. שימוש ברמפת העמסה נועד כדי להימנע מסכנות אלו ולהפוך את הליך העמסת הציוד לנוח ובטוח יותר.

 

איך בוחרים רמפת העמסה?

השלב הראשון בבחירת רמפת העמסה היא התאמתה לסוג הרכב עליו תותקן הרמפה. כידוע לכם לכלי רכב שונים יש מידות שונות ועל כן לא ניתן להתאים רמפות במידות שונות לאותו כלי רכב.

לאחר מכן, יש להתאים את סוג הרמפה לציוד שאותו אתם מתכוונים להעמיס – ישנן רמפות חזקות יותר וישנן חזקות פחות – דבר שבוודאי תצטרכו לקחת בחשבון.

יתר על כן, חשוב לבדוק את איכותה של רמפת ההעמסה אותה אתם מתכוונים לרכוש ולהלן מספר פרמטרים שכדאי שתוודאו שקיימים ברמפה:

-חשוב לוודא שהרמפה עשויה מחומרים שימנעו את החלקת המלגזות שינועו על הרמפה.  כל רמפה אחרת עשויה לסכן את חיי מפעיל המלגזה הנע עליה בעודו מעמיס את הציוד.

-יש לוודא כי הרמפה עברה גימור ברמה גבוהה שימנע הופעת חלודה.

-ברמפה לא קיימות פינות חדות או לחלוטין משטח עם חיכוך גבוה מדי שעלול לפגום בגלגלי המלגזות הנעות על הרמפה.

-חשוב לבדוק כי הקורות התומכות המהוות את בסיס הרמפה עשויות חומרים קשיחים היכולים לשאת משקל רב וזאת כדי למנוע אפשרות שהרמפה תקרוס בעת העמסת הציוד עליה.

 

מאיזו חברה כדאי לרכוש רמפת העמסה?

במידה ואתם מעוניינים לרכוש רמפת העמסה, מומלץ לפנות לחברה אמינה וותיקה בתחום.

אלא אם אתם כבר מומחים בכל הקשור לרמפות העמסה, כדי להיעזר בייעוץ שמעניקות חברות המספקות רמפות שכן כפי שהזכרנו קודם לכן, סוג הרמפה הדרושה לכם תלוי בכלי הרכב שאתם מחזיקים ובצרכים לשמם אתם זקוקים לרמפה.

מורן לויט בע"מ הם היבואנים הרשמיים של חברת WMsystem בארץ. לפרטים נוספים על רמפות העמסה או מכונות שטיפה, מכונת פוליש ועוד צרו קשר.

 


אודות מחבר המאמר

מורן לויט בע"מ יבואנים של מכונת שטיפה, מכונות שטיפה בלחץ וקיטור, שואב אבק תעשייתי ועוד.

לפרטים נוספים צרו קשר- 08-8621614/5

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.