אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופניים חשמליים

גיל זהבי כותב מאמרים מומחה נכתב בתאריך 9.8.11 מאמר בנושא אופניים חשמליים

 

הכל אודות אופניים חשמליים בישראל

אופניים חשמליים נמצאים כיום בראש רשימת כלי הרכב הדו גלגליים וירוקים הנחשקים ביותר בקרב הציבור הישראלי. הם יותר נוחים בהרבה, חזקים מאוד, קלים במשקל והכי חשוב מהווים כלי רכב חסכוני באנרגיה וידידותי לסביבה. סוגי האופניים החשמליים שיש בישראל אינם בנויים לנסיעה בכבישים מהירים אבל ניתן לראות בערים הגדולות אנשים שנוסעים בזריזות במדרכות ולפעמים גם בכבישים. מומלץ בנסיעה להיות עם קסדה על הראש. תעברו בחנות אופניים או תחפשו באינטרנט ותדהמו לגלות שהמחירים גם סבירים מאד. לא זולים יותר אבל גם לא יקרים יותר מהמחירים במדינות אחרות. 

מה שמגניב באמת הוא שאפשר לבוא עם אופניים מהבית ולהתקין עליהם מנוע של אופניים חשמליות בזיל הזול. המנוע החשמלי הסטנדרטי מביא את האופניים למהירות של עד 45 קמ"ש! זה המון!

בבדיקה קלה במנוע חיפוש גוגל ניתן למצוא מגוון רחב מאד של אתרי אינטרנט המציעים מגוון רחב של מוצרים איכותיים ביותר.

עוד נתון מעניין בנושא אופניים חשמליים הוא שבבדיקה אירופאית מנוע חשמלי סטנדרטי של אופניים חשמליות מייצר זיהום אוויר של 0.004% מכמות הזיהום האוויר של אוטו העובר את התקנים הכי חמורים. הזיהום המועט נוצר בתחנות החשמל ולא במנוע האופניים.

מחירים 

ניתן למצוא בחנויות השונות את האופניים הכי איכותיות הכי עמידות הכי מהירות והכי נוחות (מתקפלות וקטנות מאלומיניום) במחירים של כמה אלפי שקלים בודדים. מנוע חשמלי סטנדרטי שאותו מתקינים על כל זוג אופניים שיש ברשותכם או שאתם רוצים לקנות עולה בין כמה מאות שקלים ועד אלף או יותר. מחירים טובים מאד!


אודות מחבר המאמר

גיל זהבי 9.8.11 מאמר בנושא אופניים חשמליים והתחום בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.