אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

Shop 69 איך להפתיע אותו במיטה?

אחרי קשר זוגי ארוך, יכול להיות שאת מרגישה שהסקס שלכם הפך למשהו מאוד שיגרתי ואפילו אפרורי, זה אולי טבעי שלא את ולא הוא מרגישים צורך לקפוץ אחד על השנייה ולקרוע את הבגדים, בכל זאת הוא ישן לידך כל יום ולמרות שאת מאוד אוהבת אותו התשוקה הפכה להיות זרה לכם. יכול להיות שביום יום זה לא ממש מפריע לך או שהשגרה היומיומית לא נותנת לך יותר מדי לחשוב על זה, אבל יש ימים כאלו שבטוח בא לך לחזור לימים של תחילת הקשר שהסקס היה אישיו, ימים בהם הרגשת סקסית וראית איך הוא חושק בך..  אז זהו שאין צורך להגיד לימים האלו שלום ולא להתראות, כי אף פעם לא מאוחר מדי להחזיר את התשוקה והעניין לתוך חיי המין שלכם, השאלה רק מה את עושה בנוגע לזה? הנה כמה רעיונות: הפתיעי אותו בלבנים סקסיים אז יכול להיות שהרבה יותר נוח לך ללכת לישון עם תחתונים מכותנה שגדולים עליך בחצי מידה, אבל מה לעשות שזה ממש לא סקסי. הפתיעי את בן זוגך עם לבנים סקסיים, נסי להיות נועזת במיוחד ולא בהכרח להסתפק רק בסט לבנים מתחרה, ישנם מגוון רחב של בייבי דולס, תחפושות סקסיות, אוברולים מרשת ושאר לבנים סקסיים במיוחד. ערכי לך קנייה של כמה פריטים כאלו והפתיעי אותו בכל פעם עם משהו אחר ותראי איך המבט הרעב שהיה לו פעם כשהוא היה מסתכל עלייך מתעורר לאט לאט לחיים.  משחקים של לפני השינהבחנויות השונות של אביזרי המין כמו שופ 69, תוכלי למצוא מגוון משחקי קופסא ומשחקי משימות נועזים במיוחד, אשר יכולים להכין הרבה עניין וכיף לחיי המין שלכם. תמיד טוב שיהיה לכם לפחות משחק אחד שכזה בבית. דמייני את הפנים שלו אחרי שתארגני עבורו ערב חוויתי שאחד המשחקים הללו יהיה על התוכנית האומנותית, מה שיקרה אחרי המשחק או במהלכו

תכשירים, תכשירים, תכשיריםישנם שלל תכשירים שיכולים להפוך את המשחק המקדים ואת יחסי המין עצמם לחוויה הרבה יותר מהנה ומיוחדת: ג'לים ארוטיים, שמנים למסאז'ים, טיפות חשק (לאלו שיש להם בעיה בתחום הזה) ועוד שלל תכשירים מיוחדים שיהפכו את חיי המין שלכם למפנקים הרבה יותר.


אודות מחבר המאמר

cASC AWdc

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.