אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אטרקציות לבר מצווה מומלצות לעונת הקיץ

כאשר הילד מגיע למצוות, הוא ירצה לרוב לזכות בכמה אטרקציות שייזכרו לעוד שנים רבות. לא פשוט לבחור פעילות אחת מושלמת – או אפילו כמה כאלו – אך נדמה שדווקא בקיץ אטרקציות לבר מצווה הן דבר שאפשר למצוא בקלות. מדוע דווקא הקיץ מבטיח רבות לחוגגי בר המצווה? משום שבנים, במיוחד בגילאים אלו, אוהבים את האטרקציות האקטיביות, את ההתפרעות המשעשעת, את הוצאת האנרגיות ואת המשחקים האינטנסיביים. ומה טוב יותר מאשר הקיץ כדי להעניק להם את זה? ילד שחוגג את בר המצווה שלו בקיץ, בהחלט מרוויח.

אטרקציות לבר מצווה: אירועים תחת כיפת השמיים

עוד באירוע עצמו, יכול לזכות הילד מאטרקציה בלתי רגילה, ממנה קשה ליהנות בחורף ואפילו באביב ובסתיו – אירוע תחת כיפת השמיים. זהו אירוע שדורש את התנאים המושלמים: חום ליל קיץ נעים, רוח מלטפת ולא יותר. כך, הוא יזכה למסיבת בר מצווה שאף אחד לעולם לא ישכח.אטרקציה לבר מצווה מסוג זה יכולה להתרחש על שפת הים בירח מלא, בקרחת יער קסומה, בלב המדבר או בפתחה של מערה קדומה ומרהיבה. יש באירועים מסוג זה קסם בלתי רגיל, שישאיר את חותמו על האורחים לשנים רבות.

זהו הזמן הטוב ביותר לחופשה או בילוי משפחתי

כשהקיץ מגיע, גם החופש הגדול כבר מתקרב. וכשחגיגת בר המצווה מתרחשת בחופש הגדול, זה הזמן לקרוא לכל החברים לאולם מהודר – ולאחר שהחגיגה מסתיימת, לצאת לחופשה משפחתית מפנקת.הרי גם ההורים זקוקים למעט חופש בימי הקיץ החמים. אטרקציות לבת מצווה או בר מצווה בחופשת הקיץ יכולות להיות התירוץ המושלם עבורם, כדי לקחת כמה ימים של חופש וליהנות עם חתן בר המצווה ויתר הילדים באחת ממקומות הבילוי האהובים.

פארקי מים וחופים רחבי ידיים

ילד שחוגג בר מצווה בקיץ יוכל ליהנות מבילוי נפלא שמשלב מים וכיף. מצד אחד, אטרקציות לבר מצווה שנחשבות לפופולאריות מאוד בקיץ הן האטרקציות שכוללות מגלשות מים פתלתלות, בריכות קרירות ונעימות, מקפצות ובקיצור – פארק מים. זו יכולה להיות אופציה נפלאה ממנה ייהנו כולם.אם ילדכם הוא ילד של מים פתוחים, הוא יוכל לחגוג את גיל 13 באחד מחופי הים התיכון הקסומים, בים סוף המרהיב ביופיו, בכינרת הקטנה והאהובה או בים המוות היפהפה. שיזוף, רחצה בים, ארטיקים, אבטיח ובניית ארמונות חול יהיו חוויה נפלאה עבורו גם בגיל כזה – ויכולים להיות רק חלק מיום קסום או מחופשה ארוכה.

לטייל בארץ – זה בדיוק הזמן

כשכולם נמצאים בחו"ל, הארץ נמצאת כולה בהישג יד. אין פקקים, אין עומסים, ואפילו הכותל המערבי בירושלים אינו כה רחוק כעת. זה הזמן לקחת את הילד החוגג ולהכיר לו את ארץ ישראל מקרוב. הוא בטוח יתאהב.זה יכול להיות טיול של כמה ימים או טיול של יום אחד, כזה שיתמקד באזור מסוים (כמו למשל טיולים לירושלים) או יגלה לחתן השמחה כמה מקומות בארץ, טיול קמפינג או טיול שכולל אירוח כפרי – כל דבר יהפוך את הטיול למשהו מיוחד. אלו אטרקציות לבר מצווה שיהיו לא רק מהנות, אלא גם ערכיות.טיפ אחרון מאיתנו? חשוב לתת לילד להחליט ולבלות. אם אטרקציות לבר מצווה הן בשבילו יציאה למועדון (המיועד לגיל המתאים) או אפילו אליפות הנוער במשחק מחשב – שייהנה. בקיץ יש לו זמן לעשות ככל העולה על רוחו וכעת, כשהצטרף לעולם המבוגרים, מותר לו להרגיש - אפילו לרגע קט - שהוא המחליט.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.