אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אוזניות אוויר - הדרך הנכונה למניעת קרינה

אוזניות אוויר נועדו להרחיק את הקרינה הנפלטת מן הטלפון הנייד מהראש של המשתמש , זאת באמצעות העברת גלי הקול על ידי צינוריות אוויר חלולות במקום באמצעות כבלים מוליכי קרינה. הויתור על השימוש בגורם מתכתי המצוי באוזניות רגילות מסייע גם לאיכות הקול ובנוסף מונע מהקרינה להגיע לאזור הרגיש ביותר בגופנו.

אוזניות האוויר מהוות פתרון חדשני במיוחד שפותח לאחרונה על ידי מומחי קרינה ישראלים והוא נועד להרחקת הקרינה הסלולרית מאיזור הראש.על אוזניות האוויר נרשם פטנט בינלאומי על ידי חברת הייטק ישראלית. אוזניות האוויר הינן אוזניות סטראופוניות אשר איכות הקול בהן הנה טובה במיוחד, ואף מסייעת לשפר את איכות השמע ולהגברתו. כאשר ניתן להעביר שירים ולהגביר או להנמיך את הקול ישירות מהאוזניות עצמן.

העיקרון עליו מתבססות אוזניות אוויר זהה לזה עליו מתבסס הטריק בו עושים שימוש ילדים קטנים אשר מחברים שתי קופסאות גבינה עם חוט האחת לשנייה וכך גלי הקול עוברים בין החוטים. באופן זה הראש של המשתמש בטלפון הנייד מוגן מהקרינה האלקטרו מגנטית.

מחקרים שנעשים בעולם מוכיחים כי יש קשר בין שימוש בטלפון הנייד לבין כאבי ראש או אף תסמינים ובעיות בריאות חמורות יותר.לאחרונה אף ארגון הבריאות העולמי הוציא הודעה בדבר הקשר הישיר בין סרטן וקרינה סלולרית.

באמצעות שימוש באוזניות האוויר ניתן למנוע לפחות את הגעת מירב הקרינה של המשתמשים לאזור הראש ובכך לחסוך מהמשתמשים את התחממות האוזן, כאבי הראש ושאר הבעיות שהיום מתחילים לגלות את הקשר שלהם לקרינה הסלולרית (לרבות סרטן בלוטות הרוק וסרטן המוח).

אם אתם רוצים לקרוא עוד על אוזניות אוויר וקרינה סלולרית, תוכלו לעשות זאת וללמוד עוד על אוזניות אוויר באתר של נייד פור יו שהנו אתר של ייבואן מקביל של טלפונים סלולריים.

 


אודות מחבר המאמר

Nayad4u- טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.