אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריצוף פרקט למינציה לתחושה חמימה וכפרית בבית שלנו

 

ריצוף זהו תחום רחב ביותר המכיל בתוכו מגוון גדול ביותר של סוגי ריצוף, ובנוסף הוא חשוב ונחשב לאלמנט הבסיסי ביותר הנכלל בשיפוץ הבית, אין להקל בו ראש, ורצוי לבחור את הריצוף המתאים לנו ביותר וחשוב שהוא יעשה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, פרקט למינציה נחשב לסוג של ריצוף פופלרי ביותר ואיכותי ביותר.

כשאנו חושבים על ריצוף ביתנו, הריצופים הראשונים העולים בראשינו הם כל אותם ריצופים מוכריפ ורגילים כמו ריצוף שיש, או ריצוף גרניט – פורצלן, לאנשים יש נטייה לשכוח את ריצוף פרקט למינציה או לקשר אותו מיד עם מחיר גבוה שאין אנו יכולים לעמוד בו, אך לא ככה הם הדברים.

פרקט למינציה זהו פרקט הוא פרקט שבניגוד גמור לפרקטים האחרים איננו עשוי מעץ אמיתי אלא מקרטון דחוס עליו שכבת מדבקה בצורת עץ אמיתי ולאחר מכן מורחים על אותה מדבקה ניילון מיוחד או שכבת לקה – לכן נקרא פרקט זה פרקט למינציה.

לפרקט למינציה יש כמה יתרונות בולטים, הראשון הוא העובדה שמכיוון שמדובר בחומר סינטטי יש לנו יד חופשית ויש באפשרותנו לבחור את הצבע שאנו רוצים עם הדוגמא המדוייקת והגימורים המיוחדים לדירה שלנו, כמו כן ידוע שפרקט למינציה איננו רגיש לשריטות או לכתמים, אין שום בעיה לגדל חיות בבית המרוצף על ידי פרקט למינציה.

החיסרון העיקרי של פרקט זה הוא שהוא בכל זאת עשוי מחומר סינטטי ולחומר סינטטי אין את היכולת לבודד חום וקור כמו היכולת שיש לרצפת עץ אמיתית. כמו כן הפרקט רגיש יותר למים וללחות.

בשורה תחתונה כאשר אנו באים לרכוש פרקט לרצף עימו את ביתנו, חשוב לזכור כי הוא שול בהרבה מעץ רגיל, זמן ההרכבה שלו קצר, הוא קל משקל ולכן נוח יותר להעביר אותו ממקום למקום. כמו כן פרקט למינציה לא דורש חידוש או תחזוק תמידי כמו רצפת עץ רגילה.

הוא מעניק את אותה תחושת רכות וביתיות שמעניק העץ האמיתי, והוא בהחלט עושה את העבודה מכל הבחינות רק במחיר זול יותר. אז אם אתם רוצים תחושה חמימה וכפרית בביתכם במחיר לכל כיס, אל תהססו לראות את פרקט הלמינציה כאופציה לכל דבר.


אודות מחבר המאמר

שיפוצים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.