אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגנטים ופרסום נכון בעזרתם

 

מאז שגילו את הפטנט הזה שנקרא מגנט לא הפסיקו בני האדם להשתמש בו ולנצל אותו לכל מטרה שהיא, במהלך השנים האחרונות השימושים המגוונים שנעשים על ידי מגנטים זוכים להיענות רבה בקרב הציבור עד שניתן אפילו להגיד שתעשיות של מגנטים כיום מגלגלות סכומי עתק בכל שנה. אז מה בעצם אנו יכולים היום לעשות עם מגנטים?

 

ישנה מגמה במהלך השלוש שנים האחרונות שישנו שימוש רחב במגנטים באירועים כמו חתונות, בר מצוות, חינות וימי הולדת, את האירועים הללו תמיד יתעדו צלמים כדי לספק לבעלי האירוע זיכרון מהיום הכול כך חשוב שלהם, היום בעזרת מגנטים לא רק לבעלי השמחה נשאר זיכרון אלא גם לאורחים שיכולים להצטלם וכבר באותו ערב לקחת מגנט מלוח מגנטים שלרוב מוצב בכניסה לאולם או גן האירועים, על המגנט יהיה ניתן לראות תמונה של האורח מהאירוע וכך יישאר לו זיכרון נחמד מהאירוע.

 

רבים ראו את הפוטנציאל של מגנטים לאירועים ובעקבות כך ישנן חברות רבות כיום בשוק שמספקות את שירות המגנטים לאירועים, לא רק ההיצע גדל אלא גם הביקוש בקרב בעלי השמחות, כמעט ואין בעל שמחה שלא כולל בתוך רשימת האטרקציות לערב השמחה את הנושא של המגנטים לאורחים.

מלבד מגנטים לאירועים אינו השימוש העיקרי של המגנטים, השימוש העיקרי הוא לצורכי פרסום, חברות רבות ובמיוחד נותני שירות משלוחים רואים לנכון להפיץ מגנטים בקרב הציבור שמתגורר קרוב לבית העסק, הדוגמא הדי מתבקשת תהיה איך אם לא- פיצריות.

 

אין פיצרייה אחת בכל מדינת ישראל שלא מפיצה מגנטים ללקוחות, המגנט בדרך כלל יוצמד למקרר הבית וכך בעצם ישמש מין שלט קטן שיהיה ניתן להיתקל בו בכל פעם שאנו נפתח את המקרר או שנחלוף על פניו, וכאשר נהיה רעבים ולא יהיה מה לאכול בבית הדבר הראשון שנעשה יהיה לגשת למגנט, לשלוף את מספר הטלפון ולבצע הזמנה של פיצה או כל מזון מהיר אחר.

 

לאור הנתונים הרי מדובר על רעיון שהוא שווה מאוד לכל בעל עסק מתחום המזון המהיר שמספק משלוחים, רעיון ההפצה של מגנטים כוחו יפה גם לחנויות פרחים, חברות משלוחים או כל שירות אחר של בעל מקצוע.

 

איך מפרסמים במגנטים?

 

מגנטים הם צורת פרסום מאוד קלה, בסך הכול צריך להשאיר מגנט אצל כל לקוח מרוצה שנתתם לו שירות טוב. לא משנה מה השירות או המוצר שאתם מוכרים, כל מה שצריך זב לתת מגנטים לכל לקוח מרוצה.

 

אז כאשר אתם חושבים על צורת פרסום זולה יעילה, תחשבו מגנטים, הם עולים רק כמאה שקלים לכל חבילה ומשפיעים לזמן מאוד ארוך. רק צריך לזכור, פרסום כזה מתחיל להשפיע אחרי הרבה זמן. תצפו ללקוח ראשון, רק אחרי מעל שמונה חודשים.

 

 


אודות מחבר המאמר

קידום אתרים בגוגל ו התמחות של יחסי ציבור- מרטין בוקסדורף

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.