אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פילאטיס מכשירים קרוב לבית

קיימת שיטת אימון אשר הינה טובה ויעילה והיא מאוד קלה אך תורמת המון לגוף שיטת אימון זו נקראת פילאטיס אפשר לבצע אימון של פילאטיס בתל אביב, בירושלים, בחיפה או בשאר רחבי הארץ אבל בעיקר נפוץ כיום כמו כל דבר לעשות אימון של פילאטיס בתל אביב מובן כי האימון של פילאטיס מכשירים או של פילאטיס תורם הרבה לחיזוקו של הגוף לכן אם אנו נבצע אימון אשר הינו קרוב לבית אנו נוכל להגיע אל האימון באופניים או ברגל מה שיוסיף ויעזור לשיפור האימון ואפילו קצת לחימום הגוף והשרירים לפני תחילת האימון. ניתן לעשות בבית את האימון של פילאטיס בתנאי שיש מספיק מקום לכך אך הבעיה היא כי ברוב המקרים אין לנו חשק לבצע את האימון ולהתמיד כמובן שלא ניתן לבצע את האימון בבית ברמה מספיק גבוהה כמו שעושים בסטודיו שהוא מותאם במיוחד לזהמדריך או מדריכה של חוג פילאטיס יילמדו את התרגילים שעושים וייראו איך צריך לעשות זאת נכון את התנוחות ואת התנועות בעת אימון של פילאטיס בתל אביב על מנת להימנע מפגיעה בגוף. תוך כדי האימון אפשר לראות כי תרגילים של האימון עוזרים בשיפור של יכולת הריכוז, חיזוק השרירים, נשימה, הגוף יהיה יותר גמיש ועוד ברור שבנוסף לאימון פילאטיס מכשירים כדאי מאוד לישון מספיק שעות בלילה בערך שמונה שעות, לשמור על אימון קבוע, לאכול נכון.

חוגים של פילאטיס מכשירים צצים בכל רגע ובמקומות מקומות שונים ברחבי הארץ כיוון שיש כיום כל כך הרבה אנשים שהם מבצעים את האימון אפשר להבחין כי כמעט כל הזמן מתחיל שיעור ואפשר להתאמן החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה. חשוב להקפיד ולשמור על ביצוע קבוע של האימון אפילו כמה פעמים בשבוע הרי אם לא נתמיד לא נגיע לתוצאות אומנם בעת האימון ברוב המקרים אנו לא נפגעים ולא נעשה לנו שום נזק לגוף אבל מאוד חשוב בעת ביצוע האימון לבצע זאת כמו שצריך בשביל למנוע פגיעה בגופינו.

אז אל תשכחו אין כמו אימון פילאטיס.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.