אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים - סטיילניג לבית - אפרת דניז

האם ישנה נוסחה קבועה בבואנו לעשות סטיילינג לבית?

מה ההבדל בין המושג סטיילינג לבית ועיצוב הבית. למעשה שניהם מתייחסים לתכנון פנים הבית. כאשר המושג סטיילינג לבית, מגדיר מראש , שהשינוי לא יתפרס לשבירת קירות הבית ולשינויים במבנה. בסטיילינג לבית אנחנו מטפלים, בכל הדברים הנוגעים למראה ולאווירה שתתקבל בבית.העמדת ריהוט, פתרונות אחסון, צבע , תאורה, הלבשת הבית מחדש.

יש צורך בתיחכום וביצירתיות בבואנו לתכנן עיצוב בשיטת סטיילינג לבית.

האם לעצב את הבית זה כמו לעצב מטבח ? כיום יותר ויותר אנשים מבינים את חשיבות הערך המקצועי של תחום עיצוב הבית. אנו עדים לגידול ניכר באנשים הנעזרים במעצבי מטבחים. היתרון , מעצב/ת המטבחים הוא בהחלט מומחה בתחומו. אינו עוסק בכל תחום עיצוב אחר מלבד המטבח ולפיכך התמחותו רחבה ומעמיקה. מעצבי המטבחים ידעו לנצל כל פינה וכל שטח בצורה המיטבית. החיסרון-ראיית עיצוב הבית הכולל. כמעצבת פנים, בבואי לתכנן את סטיילינג של הבית אני רואה את המטבח כחלק ממכלול שלם. אני רואה ומכירה את כל החלל הפתוח, כולל פינת האוכל, הסלון , המבואה, מה נשקף מחלונות הבית, מה האופי והסגנון הקיים בכל הבית, כיצד נשלב את עיצוב המטבח עם עיצוב כלל הבית, ולתת לבית את הסטיילינג שמייחד אותו.

מכאן, טיפ חשוב בעיצוב הבית. עיצוב המטבח ,חשוב שייעשה על ידי מעצב מטבחים בליווי מעצבת הפנים שלכם שרואה ומכירה את כל הבית.ויוצרת יחד איתכם את הסטיילינג החדש לבית.

סוד עיצוב הבית הוא יצירת קומפוזיציה מושלמת, כלומר שילוב ואיזון בין כל המרכיבים השונים בבית. איזון זה ייווצר על יד תכנון נכון לאיחסון כל הפריטים בבית. בנוסף שילוב הצבע, התאורה,הרהיטים, התמונות ,הווילונות, חפצי הנוי כל אחד בנפרד וכולם יחד יצרו את האווירה הנינוחה בה מעוניינים דיירי הבית, כאשר מבחינה פונקציונאלית, כל פרט בבית מוצא את מקומו הקבוע.

סדר בבית, גם בחיי היומיום(לא רק לפני הגעת האורחים..) אוירה נעימה , שילוב הרמוני של כל הפריטים יחד הם הנוסחה המנצחת לסטיילינג לבית.

 

אתר של מעצבת פנים...


אודות מחבר המאמר

מעצבת ואדריכלית פנים,מתמחה במתן פתרונות עיצוב ותכנון לבתים פרטים ובתי עסק

http://www.deniz-design.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.