אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך אפשר בלי אטרקציות לאירועים?

מה שווה אירוע בלי אטרקציות? את האמת, לא הרבה. בשנים האחרונות טרנד האטרקציות לאירועים נהיה פופולארי באופן מסחרר ואם מדובר באירועים לגילאים די צעירים כמו אירוע של בר מצווה, או בת מצווה וכד', במידה ומבחר האטרקציות מלא יותר, כך השמחה תהיה גדולה יותר וכל הילדים יהיו מרוצים עם מכלול של זכרונות שלא נעלמים.

 

אטרקציות לאירועים הן למעשה טרנד שקיים כמה וכמה שנים ברם בזמן האחרון מקבל הצלחה משמעותית ולדרישה רחבה, ולאו דווקא רק בקרב המעמד האמיד יותר כי אם גם בקרב מגוון פלחי אוכלוסיה.

 

חגיגות בר/בת המצווה אם לומר את האמת היו בעצם יחסית דומות זו לזו. כשאנו היינו צעירים ועלינו למצוות היה נהוג להזמין אירוע בתוך אולם, מוזמנים שבהם המשפחה הקרובה, ידידים, חברות וחברים מהכיתה של חתן או כלת האירוע - בדיוק כמו בחתונה. האירוע תמיד התחיל בריקודים מלהיבים, ארוחה עשירה, מנות פתיחה, מנות עיקריות וכמובן קינוחים. חוץ מזה היה דיג'י מקצועי שצריך להיות מופקד על ארגון והרקדת האורחים. אבל היום, יש אופציות בהרבה יותר כיפיות עבור אטרקציות לבת מצווה.

 

לדוגמה מתקנים מתנפחים, כל איש ואיש יודע, הם הדבר הכי משמח ומאד כיפי עבור ילדים בכל גיל וגיל. אין דבר מהנה יותר לילדים מלקפוץ יחד או לבד על גבי הטרמפולינה. מקפצות וטרמפולינות הם העידן הראשון של רעיון המתקנים המתנפחים, שעליהן קפצו וכייפו המון ילדים ונערים של התקופה ההיא. הטרמפולינה המוכרת לנו כיום והמשמשת להנאה ושעשוע שמיועד לילדים למעשה היא אותה רשת שנמתחת לדפנות של המכשיר והמאפשרת לנו לקפוץ לגובה ולבצע גם תעלולים וגלגולים.

 

מוזר לדבר אודות אטרקציות לאירועים מבלי לדבר על משחקי וידאו ומשחקי מחשב. מתקנים מתנפחים זה בסדר ונחמד, אבל עם הדור של היום, אטרקציות לבר מצווה לא כל כך שוים משהו כשאין משחקי וידאו. אופנה חדשה זו נקראת מולטי מדיה ומשחקי הדמיה או יותר נכון אטרקציות שהן וירטואליות. מה פירוש אטרקציה וירטואלית וסימולאטורים? ובכן, זהו משחק מסוים, שמדמה בעצם לכל משחק רגיל אחר או פעולה פשוטה. למשל: אם פעם ביליתם זמנכם במשחק הבאולינג או למשל כדורסל על מגרש, אז בזמננו יש ביכולתכם לעשות את הפעילות הזו ממש רק בבית או באירוע חגיגי מול מסך טלוויזיה גדול מאוד. תוכלו להתחרות עם החברים שלכם לנסות לצבור נקודות ואפילו לזכות בפרסים שונים.


אודות מחבר המאמר

אטרקציות לאירועים | אטרקציות לבר מצווה | אטרקציות לבת מצווה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.