אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא מוכן, השטיח האדום של הטבע

אם יש לכם בית פרטי ואליו צמודה גינה או אפילו אם יש לכם גינה בבניין המגורים שלכם, אין כמו דשא מוכן אמיתי כדי לשדרג את הגינה באופן משמעותי ביותר. דשא מוכן הוא יפה ונעים ביותר ואי אפשר להשוות אותו לדשא סינטטי.

דשא מוכן הוא כאמור דשא אמיתי שניתן לרכוש, ישנם מגוון רחב ביותר של סוגי דשא מוכן אותם ניתן לרכוש עליהם נרחיב בהמשך המאמר. הדרך האופטימלית לרכוש דשא מוכן כאשר מדובר בכמויות קטנות יחסית שכן אנו רוצים לרכוש אותו לגינת ביתנו היא על ידי מרבדי דשא מאנשי מקצוע שדואגים לשתול אותו ולהתאים אותו לקרקע שלנו, התפקיד שלנו הוא לדאוג לטפל ולתחזק את הדשא באופן שוטף, כל סוג דשא דורש אחזקה שונה.

דשא מוכן טומן בחובו יתרונות רבים, ראשית הוא אמיתי והוא אקולוגי, הוא יפה הרבה יותר מדשא סינטטי והוא נעים יותר למגע. הבעיות העיקריות עם דשא זה היא העובדה שצריך לתחזק אותו באופן שוטף פן יתייבש ויהרס, כמו כן לדשא מוכן יש נטייה למשוך אליו מזיקים וחרקים רבים, לכן יש צורך גם להשקות אותו במים וגם לדאוג לפזר עליו חומר הדברה.

בנוסף יש צורך לגזום אותו כל תקופה מסוימת וגם לדאוג להניח אותו במקום האופטימליים עבורו כדי שיצמח כמו שצריך, כל סוג דשא מצריך תנאי גדילה שונים, יש כאלה הזקוקים ליותר שעות שמש וכאלה שזקוקים לפחות. כמו כן לפני שאנו בוחרים את הדשא המתאים לנו, אנו צריכים לחשוב לאיזו מטרה אנו צריכים אותו, אם זה למטרות נוי או למטרות הנאה.

אם אנו רוצים דשא למטרות נוי דשא דרבן יכול להתאים לנו כיוון שהוא גס יותר, במידה ואנו רוצים דשא שיהווה גם מגרש משחקים עבור ילדינו דשא אלטורו הוא התשובה שכן הוא נעים למגע ונוח לשבת עליו, הוא מתאים לדריכה ממושכת וצבעו יפה, דשא אלטורו הוא דשא פופלרי הדורש מינימום חמש שעות של שמש ביום. צפיפותו גבוהה ולכן הוא מחזיק מעמד בעת דריכה ממושכת. חשוב לדעת כי בחורף הגוון שלו הופך מירוק לצהבהב ויש לעורר אותו בקיץ הבא בעזרת דישון.


אודות מחבר המאמר

שיפוצים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.