אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות עבור ערב גיבוש בתל אביב

חברות רבות נוהגות לקיים ערב גיבוש אחת לכמה חודשים כדי לשמור על מוראל גבוה של העובדים ותחושה מתמשכת של "גאוות יחידה" במקום העבודה. ערב גיבוש מאפשר לעובדים שנפגשים כל יום לשוחח על דברים שמעבר לעבודה, ובנוסף לכך יכול לשבור מחיצות מנטאליות בין סגל העובדים לבין ההנהלה ובכך לתרום לתחושת המחויבות ההדדית בחברה.תל אביב היא בירת האטרקציות הישראלית וניתן למצוא בה כמעט כל דבר. היותה ללא ספק "עיר בלי הפסקה" מהווה יתרון עצום כאשר מפיקים ערב גיבוש, ולכן גם עסקים שאינם ממוקמים בתל אביב או אפילו במרכז הארץ בוחרים לא פעם לקיים ערב גיבוש דווקא בה. מבחינת ההגעה התחבורה מהוות שעות הערב יתרון, כיוון שכך אין צורך להסתבך בפקקים של אחר הצהריים.

יוצאים לבלות

ערב גיבוש הוא קודם כל ערב בו נפגשים כולם ומדברים, ומבחינה זו מציעה העיר תל אביב עשרות מקומות פוטנציאליים שיכולים להתאים לכל אופי אותו רוצים להקנות לערב. ערב גיבוש יכול להתקיים בכל אחד מהפאבים הידועים של תל אביב או באחת מן המסעדות הרבות אשר נעות ממקומות עממיים יותר ועד למסעדות יוקרה.אם רוצים לקיים ערב גיבוש שבמרכזו עומד מופע, הצגה או סרט הרי שתל אביב היא הבחירה המושלמת לכך. אין מקום בארץ בו תמצאו מבחר רב ומגוון יותר של אפשרויות תרבותיות שיעשירו את עולמם של העובדים ויספקו להם נושא משותף לשיחה גם בשבועות שלאחר מכן. ערב גיבוש יכול אפילו להתקיים בגלריות או במוזיאון, שבדרך כלל ישנו יום אחד בשבוע בו הם פתוחים גם בערב.

מטיילים בעיר

תל אביב היא מקום מצוין להסתובב בו בחוץ, ורק הליכה ברחובותיה הססגוניים היא חוויה ייחודית. ערב גיבוש יכול להתקיים בתור פיקניק משותף על חוף הים או בפארק הירקון, או במקומות ציבוריים אחרים בהם אין צורך להזמין מקום או לשלם על הנוכחות. ערב גיבוש מסוג זה יכול לכלול גם מוזיקה וריקודים, כמובן בתאום עם המקום בו מקיימים אותו.אחת האטרקציות הייחודיות של תל אביב היא הארכיטקטורה הייחודית שלה, שזכתה להכרה בינלאומית בשנים האחרונות ומושכת אליה תיירים מכל העולם. רעיון מומלץ עבור ערב גיבוש הוא משום כך סיור לילי מודרך ברחובות העיר. סיור כזה מתנהל עם מדריך מקצועי שיוכל לספר לכם את הסיפורים הרבים שעומדים מאחורי בנייני העיר הלבנה.

נשארים בעבודה

כאשר מדובר בעובדי חברה תל אביביים שמסיבה כלשהי מעדיפים להישאר בין כותלי מקום העבודה, גם כאן יש שפע של אפשרויות מהן ניתן לבנות ערב גיבוש מהנה. ערב קריוקי הוא אפשרות שכיחה, שלא איבדה את הפופולאריות שלה גם לאחר שנים רבות. אפשרויות אחרות של ערב גיבוש הן סדנאות המועברות על ידי אנשים מתחומים שונים כגון בישול, מיסטיקה, גרפולוגיה ועוד.ואם כבר נשארים במקום העבודה הרי שאפשר לקיים ערב גיבוש שהוא כולו מופע סטנד אפ אחד גדול. הגימיק המרכזי במופעים כאלו הוא שילוב של בדיחות המובנות אך ורק לעובדים במופע, בדיחות שמוכנות מראש על ידי המנחה בשיתוף עם מארגני האירוע. בצורה כזו הופך כל ערב גיבוש לחוויה ייחודית למקום העבודה הספציפי שמקיים אותו.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.