אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תהליך VPR בצורה נכונה

אנחנו כל הזמן רודפים אחרי הפרסום, רודפים אחרי משהו שלא תמיד קל ובטח שלא תמיד קיים בכל מקום בצורה קלילה. אנחנו רוצים לפרסם את העסק ואנחנו לא יודעים תמיד איך אבל בטוח תמיד יודעים כמה... הרבה! תהליך נכון ומבוקר של VPR (Virtual Public Relations) כלומר, יחסי ציבור וירטואליים, אנחנו יכולים לתפוס את השור בשני הקרניים, פשוט לדעת איך עושים זאת בצורה נכונה ולא מפוזרת.

לקדם אתר באינטרנט זה מבוסס על כמה וכמה פרמטרים של קווים מנחים של מנועי החיפוש מה שגורם לכולנו לאבד לפעמים את העשתונות ולנסות להשיג קישורים לאתר שלו ו/או מאמרים המקשרים / נותנים קרדיט לאתר שלנו העיקר שיכירו אותנו בצורה האורגנית, אז נכון שגוגל רואה זאת בצורה נכונה לפעמים אבל VPR הינו מבוסס על קידום אתרים מקצועי ונכון יותר ללקוח ולגולש. 

VPR - ללמוד וליישם אסטרטגיה

תהליך 'בריא' יותר של VPR זה לדעת את התחום הרבה יותר מאשר כמה מילות מפתח וכמה חיפושים, כי לדעת כמה ביטויים מחופשים זה מעולה לקידום אבל לתהליך של VPR נכון אנחנו צריכים לדעת לבדוק מי מחפש את הביטויים האלו, כמה מהם באמת נכנסים לאתרים של המתחרים שלנו, האם המתחרים שלנו גם מנסים להגיע לאותו קהל גולשים או שמא יש להם ביטויים מכוונים אחרים. 

לא מספיק היום לדעת אילו ביטויים מחופשים ולהתחיל תהליך של SEO 'רגיל'. אנחנו צריכים להכין מפה אסטרטגית נכונה של VPR למען כניסת גולשים והשארתם באתר שלנו והנעתם לפעולה אמיתית של ממש, לא רק הצפיות זה מה שחשוב לנו, אנחנו רוצים לדעת שאם מישהו נכנס לאתר שלנו זה בגלל שהוא חיפש את מה שמצא אצלינו ועכשיו הוא רק מחפש את מספר הטלפון שלו ותו לא. 

אנחנו לא יכולים לצפות שתהליך VPR הוא בסך הכל קידום אתרים מקצועי עם כל הכבוד למקצוע וכמובן שיש כבוד כי משם כולנו התחלנו אבל יש להבין שתהליך קידום ופרסום לא יכול להסתכם בפעולות שגרתיות אלא חייב להיות עם ראש פתוח לרעיונות ומבחן התוצאה עוד יכה בכולנו.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.