אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיפוצניק בשרון

 

רוצה  להפוך את הקובייה שלך לארמון מדהים?  מחפש שיפוצניק מקצועי ומהימן לשיפוץ הבית שלך? מה שלך נראה כמו שיפוץ דירה טרחני ואתה רק מחכה לסיומו, עבור קבלן שיפוצים מקצועי נראה כמו יצירת אומנות שצריך למסגר ולתלות.

קבלני שיפוץ מיומנים ומקצועיים ייראו בעבודה שלהם יצירת פאר שכל אחד צריך להעריך ועל אחת כמה וכמה מזמין השירות. שיפוצניק מקצועי נמדד לפי גימורי העבודה. ואם גימורי העבודה טובים שיפוצניק טוב ירגיש גאה בעצמו .

 תמונה שווה אלף מילים -  העבודה מדברת בעד עצמה!

 כל בית שהיה בו קבלן שיפוצים יכול "להעיד" על העבודה שנעשתה בו. לכן אם אתה מתלבט איזה שיפוצניק מומלץ שתלך לבדוק עבודות אצל אחרים.

שאל את מכרים וחבריך איזה שיפוצניק הביאו כדי לערוך סדר בבית. התשובות יובילו אותך למסקנות.

אך עדיין זה לא מספק.

אם ברצונך לראות עוד עבודות כדי להחליט (ואם שיפוץ הבית בסדר גודל המחייב כך) ניתן לבקש מספרי טלפון של לקוחות לצורך הגעה לביתם לראות דירה ששופצה על ידי אותו הקבלן.

מקובל כיום מאוד להגיע עם השיפוצניק לראות עבודה שסיים.

 קבלני שיפוצים מהאזור יקל על לוח הזמנים:

 אם אתם גרים במרכז.. שיפוצניק באזור המרכז או אזור השרון יעזור לכם מאוד במקום להטריח אותו מרחוק- עניין שיוסיף עוד להצעת מחיר.

שיפוצניק מאזור השרון או המרכז יגיע במהירות לבית שלכם ולא יוסיף עכבות ללוח הזמנים.

שיפוצניק רב תחומי יוכל לעבוד עבורכם גם באינסטלציה, גם בריצוף גם בצבע או שיביא עוזר מטעמו ואתם יכולים להיות רגועים שהבית שלכם מופקד בידי ידיים טובות.  

ישנם הרבה בעלי מקצוע רבים, כל אחד טוען לכתר מסיבותיו הוא. אבל לא הרבה יוכלו לתת לבית תחושה של ארמון.  הבית שלכם זו האומנות שלו. איש מקצוע מקצועי יהפוך כל בית או דירה  למקום מפואר עם עבודה טובה מחומרים איכותיים - כי על הטוב ביותר אסור להתפשר.

 אנחנו מאחלים לך הנאה רבה בשיפוץ, החל מבחירת קבלן מקצועי אמין וכלה בבית משופץ לתפארת.     

 

 


אודות מחבר המאמר

 

דקורה בלנקיטני בע"מ,

השושן 16 פרדסיה, ת.ד. 1079

טלפון:  09-8859797

נייד:  054-3100215

דוא"ל: office@dekora.co.il

 

http://www.dekora.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.