אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פילאטיס טוב לגברים

שיטת אימון של פילאטיס נתפס בדרך כלל בתור אימון אשר בו מספר משתתפים או שאפשר לעשות זאת עם מאמן כושר פרטי אפשר לראות כי בזמן האחרון האימון הינו מאוד נפוץ ברחבי הארץ אך בעיקר הוא נפוץ מאוד לעשות פילאטיס בתל אביב יכול להיות והסיבה שאימון זה נעשה כה נפוץ ברחבי הארץ היות שהאימון הוא קל ותורם המון לגוף החל מן שיפור של נשימה וחיטוב הגוף.

אפשר לראות כי אימון של פילאטיס נעשה מאוד נפוץ אצל הגברים למרות שחלק מהם מפחדים לנסות זאת אבל לאחר שהם מנסים לעשות אימון של פילאטיס עם מאמן כושר פרטי או עם קבוצה הם ישר מתאהבים באימון ועושים זאת באופן תמידי כמה פעמים בשבוע בנוסף לכך שהאימון קל הוא תורם המון.

איך אימון פילאטיס בתל אביב תורם לגבר?

ריכוז – כיום ניתן לראות כי החיים מאוד מלחיצים בעיקר בקרב הגברים כיוון שהם לא נחים כיון שהם רוצים לעשות רושם על כולם שהם מסוגלים לעמוד בלחץ הרב שמוטל עליהם וזה משפיע לרעה על האנשים לכן בזמן ביצוע של פילאטיס ניתן לראות כי המתאמן צריך להשב את כל תשומת ליבו לאימון ולהתרכז הכי הרבה שהוא יכול הוא צריך לקחת הפסקה לרגע מן החיים המלחיצים ולדאוג למקד את תשומת ליבו בגופו.

נשימות – נשימה הינה משהו אשר גברים בדרך כלל לא שמים לב לנושא זה לכן הם לא מקפידים לשמור על נשימות תקינות לכן שיטת אימון של פילאטיס מתרגלת את העניין של נשימות אשר זה גם חשוב מאוד בקרב הגברים היות וזה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו.

תנועה – יש שיפור עצום בתנועה בזכות אימון פילאטיס אשר עושים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ בנוסף לכך הגמישות והארכת השרירים משתפרת מאוד עקב התנועות אשר עושים בעת ביצוע של האימון היות ובחיי היום יום בדרך כלל לא עושים תנועות אילו כאשר עובדים על הגוף בנושא של שיפור הגמישות מונעים פציעות עתידיות וכאבים מסיבה זו שיטה זו תורמת המון לשמירה על השרירים ועל בריאות הגוף.

חיטובו של הגוף – גברים אשר מרגישים שהם רוצים להרזות וגם לחטב את הגוף עושים זאת בעזרת אימון קל אשר מניב תוצאות מדהימות.

ניתן לראות כי אימון של פילאטיס שמבצעים עם מאמן כושר פרטי תורם המון לגוף.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.