אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרגולות, הסכך היפה ביותר שיתאים לגינה שלך

אם יש לכם גינה נחמדה שאתם רוצים לשדרג אותה ולהפוך אותה למקום שכיף לשבת בו, או אפילו אם יש לכם גינה יפה בבניין המגורים שלכם שאתם רוצים לגרום לה להיות גינה מזמינה עבורכם ועבור האורחים שלכם פרגולה היא התשובה שלכם.

גינה יפה שאנו רוצים לטפח אותה, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי התקנת פרגולה יפה שתשמש הן לנוי והן כאמצעי שישיג עבורנו צל ובכך נוכל לנצל את הגינה שלנו עד תום.

הנחת פרגולות בגינה הן פיתרון קלאסי לגינה שסובלת מחשיפה יתרה לשמש עד כדי כך שלא ניתן לשבת בה, ולשם מה יש לנו גינה יפה אם איננו יכולים להנות ממנה?

פרגולות הן גם דרך מצוינת לאפשר לילדים שלנו לגשת ולשחק בגינה מבלי שנדאג לבריאות שלהם עקב חשיפה יתרה לשמש. הפרגולות מגנות עליהם ומאפשרות לילדים לשחק בבטחה.

אם אתם מעוניינים להזמין פרגולה, כדאי שתהיו מודעים לסוגי הפרגולות השונים הקיימים היום בשוק, שתי הפרגולות הנפוצות ביותר הן פרגולות אלומיניום ופרגולות עץ גושני.

כשאנו מדברים על פרגולות אלומיניום, הכוונה היא כאמור לפרגולות העשויות ממתכת אלומיניום, יש להן הרבה יתרונות, לדוגמא, העובדה שקל לבנות אותן כיוון שאלומיניום נחשב לחומר קל משקל, כמו כן אין שום בעיה להפוך את האלומיניום לדמוי עץ על ידי צביעה של הקורות. בנוסף, אלומיניום לא מושך אליו חרקים ומזיקים רבים כפי שמושך העץ האמיתי, ואין לא שום סיכוי לגדל ריקבון בתוכו במידה ולא מתחזקים אותו כראוי.

ישנן גם פרגולות עץ גושני שהן עשויות מחתיכות עץ מאסיביות וגדולות, יש להן חסרונות רבים המצויינים בפסקה הקודמת אך הן ללא ספק יפות הרבה יותר מפרגולות אלומיניום, הן מרשימות ואין כמו עץ אמיתי. הן יקרות יותר מפרגולות אלומיניום וקשה יותר לבנות אותן כמו גם לתחזק אותן, על מנת שיחזיקו שנים רבות יש לדאוג לשטוף אותן ולנקות אותן מעת לעת.

פרגולות הן סכך שנכנס בשנים האחרונות לאופנה בכל הנוגע לגינות פרטיות, עד לא מזמן פרגולות היו מונחות רק בגנים ציבוריים, אך לאחרונה הבינו את המהות שלהן ועד כמה הן מוסיפות לגינה ולכן הן נכנסו גם למגזר הפרטי.


אודות מחבר המאמר

שיפוצים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.