אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניהול משברים – למצוא פתרונות לפני הבעיות

אנחנו כל הזמן נמצאים במעיין עיניי סערות אשר מוצאות אותנו וסוגרות עלינו במקומות שהכי הפתיעו אותנו, עסקים שהיינו בטוחים שיעלו ויהוו תחרות למתחרים שלנו – כושלים או מוצאים את עצמם בצרות, לנהל משבר זה או אחר צריך ידיים מיומנות ולא ידיי מנהלים פנימיים.

עסקים חדשים יכולים אולי לדעת איך לנהל כיוון נכון אבל מכיוון שזה עסק חדש לרוב, אין אנשים פנימיים בארגון שיכולים גם לדעת איך לבצע לנכון ניהול משברים בעסק, עם כל הכבוד שעסק רוכש לעצמו במשך הימים, חודשים, שנים – עדיין במשבר הראשון והשני (ולפעמים גם מעבר) יש לדעת איך להעסיק חברת ניהול משברים, מעיין ייעוץ אסטרטגי מכוון למטרה, מכוון למטרה שתנצח כל מכשול ותעביר את העסק למגמת עלייה מנצחת ריאלית.

ניהול משברים, לא תמיד צריך לקחת אקמול בשביל לנצח את כאב הראש, אפשר גם פשוט להיות בריאים ולא להיתקל בכאבים. 

לדעת לנצח את הבעיות בכל עסק זה לא רק להכניס לארגון שלנו חברת ניהול משברים שתפתור לנו את הבעיות אלא גם לדעת מבחינת ייעוץ נכון מה יביא את העסק שלנו למקום הבריא יותר, למקום בו אנחנו לא צריכים ניהול משברים אלא כבר מיום הקמת העסק מגמת עלייה, אפילו אם המגמה היא איטית – העיקר שתיהיה בעלייה ובצורה נכונה, הן לעסק והן לתחום עצמו.

אנחנו לא תמיד מבינים את כח המגמה האיטית, לפעמים אנחנו בסך הכל חושבים שזה העסק שלנו כרגע לא זז מספיק מהר זה אומר שאנחנו צריכים לדחוף ולהמשיך לנסות להגיע למקומות המיועדים לנו, אבל כמו בכל דבר זה ידוע שכאשר אנחנו מנסים חזק מידי ומהר מידי – זו אותה המהירות שעסק יכול ליפול. מגמה איטית לעלייה שווה המון כסף אפילו בבורסה, לדעת שאנחנו משקיעים במקום שרק עולה עם הימים (ולפעמים אפילו שנים) שווה כל גרוש, אין מה למהר כאשר אנחנו עושים את זה בצורה הטובה והנכונה. 

ניהול משברים – להימנע משאלות לא פתורות

כאשר עסק קם 'לתחייה', הוא בעצם עונה על הרבה שאלות של הלקוחות הפוטציאלים, כי מעט מאוד עסקים קמים כאשר אין להם מתחרים, וכאשר יש מתחרים – העסק החדש צריך להיות טוב יותר וחשוב יותר ללקוחות המוכרים בתחום. לדעת שיש מתחרה חדש שיודע לעשות 'קסמים' שהמתחרים שלו לא מביאים מלכתחילה, דעו לנצח את השאלות הלא פתורות של הלקוחות הרגילים של התחום והביאו איתכם ערך מוסף אמיתי – ודעו לא להגיע למצב של ניהול משברים כזה או אחר בשל מגמת ניכרת של עלייה בתחום. 


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.