אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פירוק רכבים – להחליף ישן בחדש!

אם יש משהו שלמדנו בחיים שלנו ומהניסיון שלנו שכל דבר ישן גורם לנו להיתקע בזמן. ברגע שאנחנו שומרים דברים ישנים אנחנו בעצם שומרים על העבר שלנו מה שלפעמים יכול להיות בסדר גמור ולגיטימי כשמדובר בתמונות, בתים אבל כאשר מדובר במכוניות – זהו סיכון אמיתי!

כיום, אנחנו רואים פרסומות בכל רגע מחדש על רכבים חדשים ורכבים מחודשים, כל מיני דגמים של המותגים והחברות הגדולות ביותר בעולם, להראות מה יותר חדש ממה ואיך הם מצליחים להשיג את עצמם ואת הקידמה וכבר יוצאים בדגמים חדשים בעוד לא קנינו את הדגם הראשון. כל סוכנויות בסוגי פירוק רכבים מרוויחים מכך אבל לא כמו בצורה שמוכרים רכב ישן / יד שנייה, אלא בצורה שבעצם קונים את הברזל, את השלדה עצמה של הרכב בשביל לדאוג שיהיה מספיק לרכבים הבאים, הן למיחזור והן לאשפה. העיקר להוריד רכבים ישנים מהכביש.

יגידו ההמון, שלעשות מבחן (טסט) לרכב אשר ישן מידי בכל חצי שנה במקום שנה כמו הרכבים החדשים זהו עונש לבעליהסנטימנטים אבל לא כל הדבר, רכבים ישנים לרוב חייבים את התעשייה  של פירוק רכבים, לרוב – יגידו בעלי הסוכנויות הללו של הפירוק שלא מדובר בכסף כמו שמדובר בלחץ מהממשלה ומהמשטרה להוריד רכבים מהכביש שלא נותנים תועלת ורק מסכנים חיי אדם בכל יום מחדש. להעלות רכב ישן כזה או אחר לכביש מסכן כל אחד ולא משנה כמה טיפולים הוא עבר בשנות חייו של הרכב, עדיין – רכבים ישנים יכולים להפתיע ולרוב זה רק לרעה. פירוק רכבים בעצם לוקחים את הרכבים הישנים ומעיפים אותם לקניית הברזל עצמו, למה לסכן בני אדם בשביל כמה סנטימנטים?

פירוק רכבים – להחליף, לחדש!

כולנו הרי עם סנטימנטים כאלו ואחרים אבל גם הרכבים שלנו צריכים לנוח מתי שהוא, כולנו מבינים שרכבים ישנים לא באמת מגיעים למקומות רחוקים הרי אנחנו גם ככה לא סומכים עליהם אז למה לנו להמשיך לתפעל רכב שיכול באותה הקלות להרוס אותנו, הרי כל טיפול לרכבים שכאלו עולה הון תועפות בשל הסיכון שרוב המוסכניקים לא רוצים לקחת אז למה לנו להישאר עם משהו שיכול להרוס אותנו, וגם אם נמכור את הרכבים ולא נשלח לסוכנות פירוק רכבים – אז מישהו אחר יסכן את חייו רק בשביל רכב זול.

תמיד לימדו אותנו שזול לרוב מתגלה כבעיה אז למה לנו אפילו לקנות רכב ישן (שייראה טוב ככל שייראה) שעדיין יכול להוות בתור סכנה לציבור מכך שהיה בעברו הרחוק עם בעיות מכניות שיכולות להגיע עד ברקסים חדשים שלא עבדו. פירוק רכבים שווה לנו יותר מאשר חיי אדם שיכולים ללכת 'לאיבוד' רק בשביל כמה שקלים שגם ככה מגיעים ממקור מסוכן.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.