אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

VPR – יחסי ציבור באינטרנט

VPR, קיצור ל-Virtual Public Relations. יחסי ציבור באינטרנט, מקור ההכנסה של רבים, גדולים וקטנים בתעשיה. לדעת לפרסם מישהו זה לא רק לצעוק את שמותיו ברחובות, זה להעביר אותו מהמדבר לקניון.

אנחנו רוצים תמיד לפרסם הכל ומייד, לדעת להגיד לעולם את שמנו ואת מה שאנחנו יודעים לעשות בצורה הטובה ביותר, ישנם רבים שעושים זאת היום עזרת קידום אתרים בגוגל, קידום אורגני אשר גורם לגוגל בצורה נכונה וטבעית (לפי הקווים המנחים של גוגל) לזהות את אתר העסק בתור רלוונטי איכותי לגולש הפוטנציאלי ולקדם האתר לראש תוצאות החיפוש של גוגל תחת ביטוי כזה או אחר הרלוונטי לתחום האתר. העניין הוא שלפעמים להיות במקומות הראשונים של גוגל זה לא לחלוטין מספק, לא את אתר העסק ולא את הגולש.

כאשר עושים תהליך של קידום אתרים או פרסום ברשת האינטרנט אפשר לראות אתרים רבים אשר רוצים ומתחרים על אותו המיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, VPR הינו תהליך קצת מורכב יותר אשר יכול להכיל את קידום האתר בתוכו ובעצם להרחיבו בצורה משביעה כל רצון, הן של הלקוח (אתר העסק) והן לבחירותיו של הגולש האקראי שהגיע אל האתר עצמו.

VPR – תהליך בריא, ישביע!

כאשר אנחנו מתחילים את התהליך המלא של VPR, (יחסי ציבור באינטרנט) אנחנו צריכים להציב לעצמינו מטרות שנוכל לדעת גם אחרי ובמהלכו לדעת את התוצאות, האם אנחנו כיוונו למקום הנכון, האם אנחנו עשינו את מה שרצינו והשגנו את המטרה? כמה טיפים לעזרה ליחסי ציבור באינטרנט בצורה נכונה:

1.לדעת לעקוב אחרי ביטויים מובילים בגוגל אבל לא רק, לדעת גם לחפש אחר ביטויים עם נפח חיפושים קטן יותר ולדעת שאפילו נפספס אולי עשרה גולשים בלבד אבל עדיין הם לקוחות לכל דבר

2.לנתח את האתר של העסק ולא רק ברמת האופטימיזציה בתור אופטימאליות מול גוגל ושאר מנועי החיפוש אלא גם לנתח אותו מבחינת חווית משתמש, האם אנחנו היינו נשארים באתר שכזה יותר מכמה שניות? האם הוא מעניין? לא מצליחים לחשוב על זה לבד? תבקשו מחברים שלא מכירים את האתר לבחון אותו בשביל לקבל פידבקים אובייקטיבים

3.מצאו את המתחרים שלכם באינטנרט, שימו לב איך האתר שלהם בנוי (אולי אפילו בעזרת איזו חברת בניית אתרים) העיקר להבין מה עשו הם שעובד להם כנראה, מה התוצאות שלהם אנחנו יודעים אבל התהליך? VPR  בצורה טובה יותר משלנו?

תמיד אפשר לבחון הכל באינטרנט, VPR זה לא רק עניין של SEO (קידום אתרים בגוגל) אלא גם יחסי ציבור בצורה נכונה, לצעוק שם של חברה לא תמיד יועיל אלא אם כן תצליחו לגרום למישהו אחר שלא מכיר את שם החברה לצעוק אותה בקול רם מול חבריו.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.