אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת נופש בסוכות: מלונות באילת מול מלונות ים המלח

ישראל ארץ קטנה אך נופיה קסומים, המגוון עצום, אוצרות טבע בכל פינה, אטרקציות, מלונות ייחודיים ועדו. חופשה בישראל מומלצת לכל אורך השנה אך בוודאי כשמדובר בחג הסוכות. חג הסוכות חל בדרך כלל בחודש אוקטובר, ומסמל את בוא הסתיו. מזג האוויר נעים ביותר, הטמפרטורות כבר לא בשיא ועדיין זמנו של הגשם לא בא וכך ניתן ליהנות מחופשה איכותית ואידיאלית. נופש בסוכות בארצנו היפה מאפשר לטייל בניחותא במזג אוויר נפלא. השמיים כחולים וריקים מעננים, השמש מאירה לה בחן וכולם מרוצים ושמחים.

כמו כן נופש בסוכות מתאים במיוחד למשפחות, במועד זה חל חול המועד, מקומות העבודה סגורים אולם אין מדובר ביום שבתון, כל הפעילויות והאטרקציות פועלות ללא הפסקה, ואז אין צורך לקחת חופש במיוחד מהעבודה או לדאוג שהילדים לא יחמיצו חומר בכיתה, נופש בסוכות מתאים לכל. ואכן בתקופה זו רבים מבני עמנו יוצאים לחופשה, ומבחינת ביקוש, נופש בסוכות נחשב לאחת מהתקופות העמוסות ביותר בעונת התיירות.

נופש מפנק בים המלח

החלטתם לבלות את חג סוכות הקרוב בבית המלון אך כעת נשאלת השאלה איפה בדיוק, ואין ספק כי נופש בים המלח מהווה אופציה לגיטימית לכל. שהייה באחד מפלאי עולם היא חוויה שלא תישכח. הנוף המרהיב מסביב, המדבר הצחיח, ההרים הגבוהים וים המלח הפרוס למרחק. נוף קדמוני שלא קיים בשום מקום אחר בעולם. ים המלח הינו תופעת טבע ייחודית לא רק המקום הנמוך ביותר בעולם אלא גם מימיו ייחודים ומלוחים מאין כמוהם.

מלונות ים המלח מאפשרים לנופשים ליהנות מכל הסובב אותם. מלונות ים המלח עושים שימוש במשאבים הטבעיים של ים המלח ומספקים במתחמי הספא הממוקמים במלון מגוון מתקני ספא ייחודיים כדוגמת בריכת שחייה עם מי ים המלח, בריכת גופרית, בריכת בוץ טבעי, ג'קוזי, סאונה ועוד.

מלונות ים המלח מהווים נקודת יציאה אידיאלית לטיולי שטח באזור, ברגל או ברכב. אזור ים המלח עשיר בשמורות טבע ותופעות ייחודיות. אין כמו ביקור בשמורת עין גדי או מערות קומראן, טיפוס מפרך או עלייה ברכבל למצדה, וכמובן ים המלח עצמו, הרי איפה עוד בעולם צפים על המים ללא כל מאמץ.

ישנו מגוון רחב של מלונות ים המלח, החל מאכסניות וכלה במלונות יוקרה ופאר. כמו כן מלונות ים המלח מציעים בסיסי אירוח שונים הנעים לרוב בין חצי פנסיון לפנסיון מלא ואף הכל כלולץ

נופש איכותי באילת

אילת הינה כמובן אופציה ידועה ומועדפת לחופשה בישראל. חוף ים מרהיב, מגוון פעילויות אקסטרים, גלישה, סקי מים, צניחה, אטרקציות, ריף דולפינים, עיר המלכים, מסעדות, מועדונים ועוד, כל אלו מחכים לנופש באילת. רשתות המלונאות מציעים מגוון עצום של מלונות באילת המתאימים לכל כיס ולכל סוג חופשה.

ישנם מלונות באילת המתאימים במיוחד לחבר'ה צעירים שבעיקר באו ליהנות מחיי הלילה הסוערים ומחוף הים המדהים ופחות מתעניינים במה שיש למלון להציע. נוסף על כך ישנם מלונות באילת המיועדים לזוגות, לחופשה רומנטית ומפנקת, מלונות יוקרה ופאר וכמובן מלונות שאידיאלים למשפחות הודות למועדונים, מגלשות ושאר מתקנים הקיימים במתחם המלון. מלונות באילת מציעים מגוון רחב של בסיסי אירוח, ניתן להזמין מלון ללא כל אוכל ולהסתפק במבחר המסעדות הקיימות באזור או לבחור בארוחת בוקר עד לבסיס הכל כלול


אודות מחבר המאמר

אסף רון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.