אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום ממומן – יתרונות וחסרונות

קידום ממומן הנקרא באנגלית פי.פי.סי, אלו הן מודעות פרסומיות הנמצאות בצידו השמאלי של דף האינטרנט לצד התוצאות האורגניות. המשמעות של קידום ממומן הוא יכולת הזינוק הפתאומית אל מעלה הדף ועד למקום הראשון תוך טווח זמן קצר. את התשלום משלמים למנוע החיפוש גוגל או למנוע חיפוש גדול אחר וזאת על מנת להיות ראשונים. להיות ראשון בגוגל בקרב התוצאות האורגניות, איננו דבר קל, וכך מוצעת אלטרנטיבה מצוינת. לעיתים ניתן לעשות זאת לבד אך מומלץ לפנות אל חברת קידום אתרים לשם קידום אתרים מקצועי. שיטת קידום ממומן פועלת באמצעות מילות מפתח , וחברות קידום אתרים יודעות לעשות זאת הכי טוב.

קידום ממומן – על היתרונות והחסרונות

קידום ממומן הוא למעשה סוג של קיצור דרך אל המקום העליון בדף, ההתקדמות הרבה יותר מהירה מאשר בקרב התוצאות האורגניות. מצד שני, יש לשלם באופן קבוע על הפרסום על מנת לשמור על המקום. עם הפסקת התשלום, תוכלו לצפות בירידה דרסטית של כניסות לאתר.

עוד חיסרון נובע מכך שהגולשים יודעים שמדובר על פרסומת ועל כך שהמפרסם לא נמצא שם בשל מקצועיות או יתרונות אחרים, אלא בגלל שהוא שילם כסף.

עוד יתרון לעומת זאת ,הוא בכך שניתן למקם את המודעה בדפים הרלוונטיים למילות החיפוש הקשורות לפרסומת.כלומר מדובר על מודעה ממוקדת.

ניתן לשלוט בתקציב הפרסום, משום שלמפרסם אין שום התחייבות והוא יכול להפסיק את הפרסום בכול עת. אם תיתנו את מלאכת הקידום הממומן בידי חברת קידום אתרים, הוא יוכל, לפצוח למענכם במסע פרסום אגרסיבי גם באמצעות קידום ממומן.

קידום ממומן עולה כסף רק על פי מספר ההקלקות. אין כאן תשלום עבור חשיפה, אלא רק בעבור כניסות.

קידום ממומן טומן בחובו תוצאות מהירות ביותר, וזאת בשונה מקידום אורגני אשר אורך זמן .

אתם שואלים מה יותר טוב, קידום ממומן או קידום אורגני? תוצאות אורגניות הנמצאות במיקומים הראשונים זוכות להרבה יותר הקלקות מאשר קידום ממומן אך בתחומים תחרותיים מאוד ניתן לשלב בין השניים.

 


אודות מחבר המאמר

iLevel - קידום רווחים בהתחייבות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.