אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת טיסות לאילת: ארקיע לאילת מול ישראייר לאילת

היום כמעט כולם מעדיפים להגיע לאילת באמצעות טיסות. איך השתנו פני הדברים ומה שבעבר היה נחלתם של אחדים הפך לתופעה נרחבת? אין ספק כי לכניסתה של חברת אל על לשוק טיסות הפנים לאילת הייתה יד בדבר. מחירי טיסות לאילת החלו לרדת מטה וכיום אפשר למצוא במקרים מסוימים טיסות לאילת במחירים רצפה בפחות ממאתיים שקלים.

 שלושת חברות התעופה המפעילות טיסות לאילת החלו להתחרות אחת בשנייה, כיום ישנן טיסות לאילת לכל אורך שעות היממה, ההיצע גדל ובמקרים שבהם הביקוש יורד חברות התעופה עושות כל שבידן בכדי למשוך נוסעים שימלאו את המטוס, רק שלא ימריא כשהוא חצי ריק ואז אתם מרווחים ומשיגים טיסות לאילת במחירים שלא היו כדוגמתם בעבר.

הכל טוב ויפה אך בשוק ישנן שלוש חברות תעופה כאמור, שתיים מהן, ארקיע וישראייר הן מהוותיקות בתחום, מה בדיוק ההבדל ביניהן ובמי כדאי לבחור.

טיסות ארקיע לאילת

חברת ארקיע הייתה פורצת הדרך והראשונה שהחלה להפעיל מערך טיסות לאילת. טיסות ארקיע לאילת ממריאות משדות תעופה ברחבי הארץ, לתושבי הצפון – שדה התעופה בחיפה, לתושבי תל אביב והסביבה – שדה דב ולשאר הארץ שדה התעופה בן גוריון מטרמינל 1.

טיסות ארקיע לאילת נפרסות לאורך כל שעות היממה, בבוקר ובליל, וזאת באמצעות צי של עשרה מטוסים. נוסעי טיסות ארקיע לאילת ראשים להעלות לבטן המטוס מזוודה שאינה חוצה את משקל עשרה קילו וכן תיק יד שמשקלו אינו עולה על שלושה קילו.

באפשרותכם להשיג טיסות ארקיע לאילת במגוון מחירים הנעים לרוב בים 100 ל-300 ₪. וכיצד משיגים טיסות מוזלות של ארקיע לאילת, או שמחכים לדקה ה-90 ומקווים כי עקב חוסר ביקוש חברת ארקיע תוריד מחירים או שמזמינים בעונת השפל ובאמצע שבוע. עם זאת בעונת השיא, בחופש הגדול ובחגים קשה להאמין כי דרכים אלו יהיו יעילות להשגת טיסות מוזלות של ארקיע לאילת ומומלץ להזמינן מראש ולא לחכות לרגע האחרון.

טיסות ישראייר לאילת

בדומה לארקיע טיסות ישראייר לאילת ממריאות אף הן ממספר שדות תעופה ולא רק נתב"ג כמו חברת אל על. צי המטוסים של ישראייר לאילת הינו הקטן ביותר מבין שלושת החברות, שישה מטוסים בלבד ובשל כך תדירות טיסות ישראייר לאילת היא הפחותה מבין חברות התעופה.

נוסעי טיסות ישראייר לאילת זכאים להכניס לבטן המטוס מזוודה שמשקלה אינו עולה על 15 ק"ג, וכן תיק עליה למטוס עצמו עד חמישה ק"ג. מחירי טיסות ישראייר לאילת נעים לרוב מ-100 ₪ ויכולים להגיע עד 300 ₪ ואף יותר. אם הנכם תושבי אילת אתם זכאים להנחות ומבצעים בהזמנת טיסות ישראייר לאילת וממנה וכן תינוקות עד גיל שנתיים יידרשו לשלם רק כ-40 ₪ בלבד.

טיסות ישראייר לאילת יימכרו או באופן פרטני או כחלק מחבילת נופש הכוללת מלון וטיסה במחיר אחד. ניתן להשיג טיסות לאילת מאתרי האינטרנט של חברות התעופה, רשתות המלונאות במסגרת חבילות נופש או אתרים בתחום התיירות בדומה לסוכנויות נסיעות. אז קדימה הגיע הזמן להתקדם הלאה ולהגיע לאילת רק באמצעות טיסות, נגמרו הימים של נסיעות מעייפות וכאבי ראש מיותרים. 


אודות מחבר המאמר

אסף רון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.