אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב אתרים: נישואים מוצלחים

שיתוף פעולה עסקי, ממש כמו נישואים, עשוי להיות רווי בכל מיני מוקשים ומכשולים...בשביל לרקוד טנגו צריך שניים, וכך גם בתחום עיצוב אתרים. עיצוב אתרים מוצלח מצריך שיתוף פעולה מצד הלקוח. כמובן, דרושה גם כימייה מקצועית ומוצלחת בינך (הלקוח) לבין המעצב הנבחר.

האתר שיוגש לך, הלקוח, הוא למעשה התוצאה של אותו תהליך שעברת עם האיש שמופקד על עיצוב אתרים. אז מה בעצם חשוב בשיתוף הפעולה, שיוביל בסופו של דבר אל עיצוב אתרים משביע רצון ומרשים? אמון – אם אחד לא ממש אוהב שדורכים עליו, במכוון או מבלי משים, ולכן בין הלקוח לאיש או לחברת עיצוב אתרים צריך להיות חוט יציב של אמון. מבחינתך, הלקוח – אתה צריך להאמין שהמעצב יעשה את מלאכת עיצוב אתרים על הצד הטוב ביותר, לא יזלזל בעבודה ולא יעשה את המינימום. אתה המצפה שהמעצב יבין את הצרכים שלך וחשוב לא פחות - יעמוד במילה של הדדליין שהבטיח. מבחינת הצד השני, איש עיצוב אתרים, חשוב לו שאתה הלקוח תהיה החלטי, שלא תשנה את דעתך ותתפזר, שתהיה ממוקד מבחינת הכיוון הוויזואלי שאתה חותר אליו. מונוגמיה – אפשר להתווכח לנצח אם קשר פוליגאמי (נישואין) הוא אמת לאמיתה או אחיזת עיניים, אבל איש עיצוב אתרי אינטרנט שמגלה שאתה עובד במקביל לעבודה עימו עם מעצבים אחרים, מרגיש נעלב ונבגד. אם אתה רוצה לעבוד עם כמה מעצבים במקביל (שהיא החלטה תמוהה בפני עצמה), תהיה מוכן לשאת בתוצאות. מעצב שמגלה שעבדת עם אחרים מרגיש שאתה לא סומך עליו מבחינה מקצועית, וכמובן, זו לא ממש נקודת מוצא מוצלחת לצאת ממנה לתהליך המשותף. כדאי להתחיל ברגל ימין. אנרגיות חיוביות - עבודה של אנשי עיצוב אתרי אינטרנט מתבססת על תחושת בטן, ובגלל שמדובר באנשים שעובדים בעיקר מתוך רגש, צריך להתייחס אליהם בעדינות. אדם שעובד בתחום עיצוב אתרי אינטרנט הוא מן הסתם רגיש יותר לסביבה שלו, מסוגל להבחין בפרטים קטנים ודקויות עדינות. נסו לשמור על אווירה חיובית ואנרגיות טובות. כל דבר שמשדר אגרסיביות ודורסנות (כמו צעקות וצרחות) עשוי להפיל את המוטיבציה.

שיתוף פעולה – הלקוח צריך למלא את חלקו בפרויקט, כלומר לארגן את החומר בצורה מסודרת וברורה, להכין סקיצה פשוטה של ניווט האתר, לרכז את כל התמונות, הטקסטים והחומרים עבור הגלריה. כן, עיצוב אתרי אינטרנט הוא לא לשבת רגל על רגל ולחכות שהמעצב יעשה לך הכול, אלא להיות שותף פעיל בכל התהליך הזה. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.