אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום בגוגל וחשיפה לעולם

העולם מתקדם, הטכנולוגיות משתכללות, הרבה בעלי עסק שבחיים לא פתחו את המחשב מבינים כי אתר צמוד הוא חלק בלתי נפרד מתדמית העסק. אנשים מתחילים להבין את הצורך באתר לעסק, אך עדיין קשה להם לקבל את העבודה כי קידום אתרים בגוגל הוא חלק בלתי נפרד מבניית אתר. אל תשכחו שלהרבה בעלי עסק שלא ממש מתעסקים עם מחשב, לא קל לעשות את הצעד הזה, להגיד שהם אכן צריכים לבנות אתר. השלב הבא הוא להודות שחייב להיות כוח המניע את האתר וחושף אותו להמוני גולשים ברשת - קידום אתרים בגוגל.

אנחנו חיים בעולם שאין בו פרסום חינם. יש בתרבות שלנו כמות אדירה של פרסום סמוי. למה להרתיע את הצופים בטלוויזיה עם פרסומות מעצבנות שגם ככה הם יזפזפו לערוץ אחר, אם אפשר להחדיר אליהם פרסומת בעדינות באיזו תוכנית אירוח בשעות הבוקר? מנתח פלסטי המוזמן לאולפן, דיאטנית המגיעה להרצאה על שיטת תזונה חדשנית, מעצבת שמלות ערב חדשה המגיעה עם אוסף דוגמניות חטובות ורעבות, אף אורח לא מוזמן לתוכנית מבלי שהוא שילם על השניות האלו במיטב כספו. קידום אתרים בגוגל נתפס, משום מה, שונה בעיני אנשים. אנשים רואים בגוגל מנוע חיפוש מהימן, שעושה סקר ומביא להם את התוצאות המוצלחות ביותר. לא שזה לא נכון, מפני שלגוגל יש את המדדים שלו לאתרים איכותיים ומקוריים, זה פשוט נכון חלקית. לקוחות רבים משלמים סכומים לא קטנים מידי חודש כדי להישאר בראש תוצאות החיפוש.

הנאיביות של אנשים כלפי קידום אתרים בגוגל מתבטאת גם כשהם קוראים איזו ידיעה במקומון, המכריזה על הופעה נפלאה הצפויה בשישי בערב הקרוב, כשהם קוראים במגזין יופי מדור ש"מבקר" מוצרי טיפוח שונים, כשהם רואים סדרות טלוויזיה, ובאחת הסצנות מגיע שליח של רשת בורגרים ענקית זו או אחרת, פרסום סמוי הוא בכל מקום שתסתכלו, כן, וגם קידום אתרים בגוגל מסוג אורגני הוא סוג של פרסום סמוי, פשוט מתוחכם יותר, מבריק יותר. קסמו של קידום בגוגל הוא שעדיין רוב האנשים לא מבינים ולא קולטים מה עומד מאחוריו. קידום בגוגל מצליח כי מדובר בפרסום שהוא שקט, סולידי, שום פרסומות קופצות לא יבהילו אתכם באמצע הגלישה, שום קול של קריין לא יקפיץ אתכם מהכיסא, סודו קידום בגוגל הוא באדישות הזו לכאורה שהוא עוטה על עצמו. הנוסחה של קידום בגוגל היא כל כך מוצלחת. סביר להניח שפרסום ע"י קידום בגוגל הולך להישאר איתנו לזמן רב, ולהוות את אחד מגורמי החשיפה המשמעותיים ביותר לכל עסק שהוא. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.