אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום בגוגל: זמן שווה כסף

למרות שהיום יש אינטרנט כמעט בכל בית וכל משפחה היום אוחזת ביותר ממחשב אחד (כדי למנוע מלחמת עולמות וריבים בין הילדים בבית), הרבה אנשים אינם יודעים מהו קידום אתרים בגוגל...לנו, האנשים העובדים בתעשייה, קידום אתרים נראה כפונקציה בסיסית והכרחית לכל אתר ולכל חברה, גדולה כקטנה, אך הרבה אנשים אינם יודעים דבר וחצי דבר אודות החשיפה בגוגל וכמה מאמצים צריך להשקיע עבורה – וכמובן, גם משאבים.  כן, לאנשים אין את ההבנה הבסיסית מה עומד מאחורי קידום אתרים בגוגל ומדוע צריך לשלם עבורו סכום של אלפי שקלים בכל חודש. עלות הסכום החודשית תלויה בפופולאריות של מילת המפתח המבוקשת ובתחרות עליה. ככל שיש יותר מתחרים על המילה, כך נדרשים יותר מאמצים מצד מקדמי האתרים והעלות גבוהה יותר. כל מי שעובד בתעשייה של בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט מכיר את קו המחשבה של הלקוחות, שבטוחים שאם המתכנת והמעצב יבנו להם אתר, הוא פשוט יחליק בטבעיות ובקלות אל העמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, מוכן ומזומן לאלפי הגולשים שיסתערו עליו... כל כך פשוט, כל כך קל... מבחינתם קידום אתרים בגוגל מתרחש באופן טבעי ברגע שהאתר עולה לאוויר. בין אם אתה מתכנת או מעצב אתרים, היושר הפנימי שלך מכתיב שתיידע את הלקוחות שלך כי לא מספיק רק לבנות אתר ולעצב אותו בצורה מושכת לעין. בלי קידום, כל העבודה הקשה אינה שווה הרבה, אלא אם כן העסק של הלקוח נשען על "מפה לאוזן" ומפיץ את עצמו, כך שיש די והותר עבודה גם בלי חשיפה נוספת של קידום בגוגל.   במידה והלקוחות שלכם מחפשים חשיפה והכנסות, הם כנראה יצטרכו קידום אתרים בגוגל. הקידום דורש תחזוקה חודשית. חברות גובות אלפי שקלים עבור קידום אתרים בגוגל על בסיס חודשי, מדובר בהוצאה לא קטנה. האם בעל העסק יכול לשאת על גבו הוצאה חודשית זו?  

קידום בגוגל מצריך הרבה עבודה שחורה, צריך להפשיל שרוולים ולשלוח ידיים אל השלולית הדביקה. יתכן שהלקוח ירצה לבצע קידום בגוגל במו ידיו בשביל לחסוך את העלויות החודשיות. הוא בוודאי ירצה להתייעץ עימך, איש המקצוע. השאלה שצריך להציב בפניו היא, האם יש לו זמן לעשות קידום בגוגל לבדו? האם יש לו סבלנות לחקור את הנושא של קידום בגוגל, למדוד אותו מכל מיני זוויות ולקרוא היטב אודות טעויות הרסניות, לכתוב מאמרים בהתאם להנחיות ולשבץ בהם מילות מפתח, להיכנס לפורומים, להפיץ את המאמרים באתרי בלוגים שונים? מסיבה זו לקוחות משלמים עבור קידום בגוגל – כי זמן שווה כסף...


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.