אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמות לילדים בנות - כאלו שלא חשבתם

חזרתם מחדר יולדות? רוצים לערוך אירוע? בזמננו, ארוע בריתה הוא יותר מסתם עוד טקס דתי, אלא שמחה כבירה; ההורים מציגים בשמחה את התינוק הרך בנוכחות אהוביהם במתחם אירועים, על אוכל טוב, אלכוהול משובח ותפאורה מעוצבת. במאמר זה נפרט את רוב האפשרויות והסידורים שתיאלצו לבצע עבור האירוע הקרב. בתור התחלה, יתכן שעדיף להתעמק בנושא שמות. הרבה טוענים שמילה היא פעולה אכזרית ולא בריאה. אנחנו דווקא לא נעמיק בשאלת ה"למה", אלא נהיה אינפורמטיביים. כיצד מתכננים ברית מילה? חלק מהאנשים לא יערכו את טקס המילה באותו הזמן עם חגיגת הברית, אבל שילוב השניים - נהוג. מוהלים רבים אפשר למצוא ברחבי הרשת או קבלו המלצות מחברים. מוהל גובה בין 1000 ל3000 שקלים, תלוי בהסמכה שלו. בתעריף נכנס גם סעיף ביקור בית לפני הברית, מאחר והמוהל חייב לבדוק האם תינוקכם כשיר מספיק עבור הברית. גן אירועים בו יערך הארוע זו בחירה שלכם נטו; רצוי להחליט על אולם ארועים עם נגישות לנכים ושימלא אחר דרישותיכם. מעוניינים בעוד מידע על שמות לילדים בנות? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא. מה תעשו כשהטקס נגמר? בעוד שבריתה היא מסיבה, חגיגת הברית היא טקס רפואי, מהסיבה הזו, נתמקד דווקא בה. לאחר המילה, המוהל אחראי להיות עירני שאין דימום מתמשך ושהחבישה לא גורמת ללחץ. כהורים חדשים, תהיו צריכים לשים לב שהילד לא מתנהג מוזר, נראה בריא ויכול לתת שתן. אם יש חשד כלשהו - קחו אותו למיון! דבר נוסף, כמעט כל המוהלים יערכו ביקור בית בסוף הברית, על מנת לדעת בוודאות כי הפצע מגליד ובשביל להסיר את התחבושות. אחרי שקיבלתם עוד אינפורמציה בתחום של שמות לילדים בנים, עירכו את מסיבת הולדת הבן, עליה חשבתם זמן רב. תוכלו לקיים ברית מילה רגילה, או לנסות לסדר את האורחים בארוע קונספט. אפשר להכין נאומים, להכין הופעה, ועוד ים אפשרויות, כי לטקס ברית המילה אין חוקים מדוייקים. בוודאי, ברית המילה היא עבור התינוק, אך בינינו - השמחה כולה של ההורים.


אודות מחבר המאמר

אחרי שקיבלתם עוד אינפורמציה בתחום של שמות לילדים בנים, עירכו את מסיבת הולדת הבן, עליה חשבתם זמן רב. תוכלו לקיים ברית מילה רגילה, או לנסות לסדר את האורחים בארוע קונספט. אפשר להכין נאומים, להכין הופעה, ועוד ים אפשרויות, כי לטקס ברית המילה אין חוקים מדוייקים. בוודאי, ברית המילה היא עבור התינוק, אך בינינו - השמחה כולה של ההורים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.