אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפעלת ימי הולדת בבצק סוכר - פעילות מתוקה

נראה כי כולם מושפעים ממגפת האפייה ששוטפת אותנו לאחרונה: תוכניות בישול; סדנאות מעשיות; ספרים; וחנויות מתמחות מספקות לאופה החובב המון אפשרויות לממש את האהבה לבצק. ההתלהבות והעונג שהאפייה יוצרת משותפת למבוגרים ולילדים כאחד וכוללת גם הפעלת ימי הולדת בבצק סוכר. מדובר על נישה שהולכת וצוברת תאוצה של בצק גמיש אותו ניתן לעצב ולצבוע כיד הדמיון. זוהי פעילות פשוטה, קלה ובעיקר – מהנה מאוד, המשלבת יצירתיות עם הטעם המתוק והנפלא של העוגה. פיסול בבצק סוכר כה פופולרי, עד כי הוא מככב בפעילויות רבות המיועדות לילדים, בין אם בקייטנות, בימי הולדת או אפילו בבית עם אמא.

הפעלות מוצלחות לילדים צריכות לכלול מרכיב עיקרי של עניין אשר יגרה את הילדים להשתתף וללמוד עוד. עבודות יצירה מסוגים שונים, כמו פיסול, יצירת תכשיטים, ציור או אפילו בישול מעוררים את כל החושים ומפתחים את היצירתיות שלהם. הפעלת ימי הולדת בבצק סוכר היא דרך מצויינת להתנסות ולגלות עניין בעולם הבישול והאפייה ולגרום לילדים לרצות ללמוד עוד, גם בבית הפרטי עם ההורים. בדרך זאת לומדים הילדים כי בישול היא פעולה פשוטה וכייפית, וכי ניתן להנות מהפעולות השגרתיות של חיי היום יום. העובדה כי ניתן לקחת את היצירה הביתה ולטעום ממנה הופכת לאטרקציה בפני עצמה.

ניתן לרכוש בצק סוכר ואת הכלים והחומרים הנדרשים בכל חנות בישול ואפייה מתמחה. מומלץ לרכוש כמות גדולה ולדאוג למבחר צבעים וצורות בכדי שלא ליצור מריבות על החומרים, אשר בקלות עשויות לחרב את הצלחת הפעילות. כדאי לעצב כמה צורות בסיסיות כמו פרפרים, פרחים או אפילו שמות בכדי לפתח את הדמיון של הילדים. דרך מצויינת של הפעלת ימי הולדת בבצק סוכר ניתנת ליישום גם על ידי קישוט העוגה המרכזית על ידי כל המשתתפים: בדרך זאת כולם שותפים ליצירה אחד גדולה, אשר תשמח את החוגגים ואת כל המשתתפים ותהווה מזכרת נפלאה.


אודות מחבר המאמר

אור ארדלי בנו  -  Piece Of Cake

עוגות מעוצבות וסדנאות בבצק סוכר

or@piece-of-cake.co.il

לפרטים נוספים - 052-2808007

אתר האינטרנט שלנו -  http://www.piece-of-cake.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.