אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתן פירוש שמות

התינוק הפציע לאוויר העולם? המשפחה לוחצת לערוך אירוע? בימינו, בריתה היא מעבר לסתם עוד טקס דתי מסורתי, אלא שמחה כבירה; ההורים מציגים בגאווה את לידת התינוק עם חברים ומשפחה בגן, על אוכל טוב, שתייה קלה ומוסיקה עכשווית. בטקסט זה תקבלו מידע על ספקטרום האופציות והמטלות שתצטרכו לבצע לכבוד ארוע הברית. לפני שתתחילו, מומלץ לדעת יותר בנושא שמות באנגלית. חלק טוענים שהסרת העורלה היא אקט בניגוד לטבע. בטקסט זה לא נתעסק בשאלת ה"למה", אלא נסביר איך. על מה מקפידים בתכנון ארוע ברית? לא כולם עורכים את המילה בזמן המסיבה עצמה, אך כך נהוג. מוהלים מוסמכים יש בגוגל או קבלו המלצות מחברים. מוהל גובה כ-2000 ש"ח, על פי הסמכתו. במחיר הזה משולב גם ביקור בית טרם הברית, מאחר והמוהל צריך לבדוק האם תינוקכם כשיר מבחינה רפואית. מתחם לערוך בו את הארוע זו החלטה שלכם נטו; עדיף לבחור אולם קל למציאה ושימלא אחר הדרישות. צריכים עוד מידע בנושא פירוש שמות? קראו את כל הטקסט. מה תעשו כשהטקס נגמר? בניגוד לארוע בריתה, חגיגת הברית היא פרוצדורה רפואית, ומהסיבה הזו, נעסוק דווקא בה. לאחר פעולת המילה, המוהל גם יצטרך לשים לב שהתינוק כבר לא מדמם או שהתחבושות לא לוחצות. בתור הורי התינוק, תצטרכו לשים לב שתינוקכם לא מתנהג מוזר, סה"כ נראה תקין ומשתין כרגיל. אם משהו לא נראה לכם - לכו איתו לחדר מיון! מעבר לכך, מספר רב של מוהלים יבקרו בביתכם לאחר שהברית נגמרה, על מנת לדעת בוודאות שהתינוק מחלים כמו שצריך וכדי להוריד את החבישה. עכשיו כשאתם יודעים יותר בתחום של שמות לועזיים, ארגנו לכם את מסיבת הולדת הבן, אותה תכננתם זמן רב. ניתן לערוך חגיגת ברית מילה סטנדרטית, או לגוון ולעניין את החברים עם אירוע ספקטקל. אתם יכולים להכין נאום, להכין שיר, ועשרות אפשרויות נוספות, כי לטקס ברית המילה אין פורמט פרטני. ברמת העיקרון, טקס הברית הוא לילד, אך מעשית - אתם אלה שחוגגים.

אודות מחבר המאמר

עכשיו כשאתם יודעים יותר בתחום של שמות לועזיים, ארגנו לכם את מסיבת הולדת הבן, אותה תכננתם זמן רב. ניתן לערוך חגיגת ברית מילה סטנדרטית, או לגוון ולעניין את החברים עם אירוע ספקטקל. אתם יכולים להכין נאום, להכין שיר, ועשרות אפשרויות נוספות, כי לטקס ברית המילה אין פורמט פרטני. ברמת העיקרון, טקס הברית הוא לילד, אך מעשית - אתם אלה שחוגגים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.