אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מילוי קמטים והעלמת קמטים

למה לבצע העלמת קמטים?

קמטים הם סמל הזקנה. באופן טבעי, כאשר אנו רואים אנשים אשר להם קמטים סביב העיניים, סביב הפה, על המצח וכן הלאה, אנו מוסיפים להם עוד כמה שנים מעבר לגיל שלהם. מצד שני, אנשים ללא קמטים, נראים צעירים, בריאים ורעננים, ולא רק זה – הם גם מרגישים כך. מכאן, ברור למה כדאי לבצע העלמת קמטים, השאלה היחידה שנותרה היא מה השיטה המתאימה ביותר לביצוע העלמת קמטים, ובכלל – אילו שיטות קיימות לביצוע העלמת קמטים?

מילוי קמטים

האפשרות הנפוצה עבור העלמת קמטים היא על ידי מילוי קמטים. ישנם חומרים שונים עבור מילוי קמטים, והם פועלים על ידי הזרקה אל העור. באופן דומה ניתן להזריק בוטוקס אשר משתק את שרירי הפנים, או להזריק שומן אשר נלקח ממקום אחר בגוף היישר אל הקמטים. בנוסף להזרקת החומרים האלו המאפשרים העלמת קמטים, קיימת כאמור האפשרות להזרקת חומרי מילוי קמטים טבעיים אשר מתערבים בתהליך הטבעי של העור, למשך פרק זמן של מספר חודשים או שנים, וכן ישנה אפשרות להזרקת חומרי מילוי קמטים סינטטיים כדוגמת סיליקון, אשר השפעתם היא קבועה, ללא צורך בטיפול נוסף בעתיד.

פילינג

שיטה נוספת שמטרתה היא העלמת קמטים היא שיטת פילינג. בשונה משיטות מילוי קמטים פה מדובר על קילוף העור במטרה לאפשר לעור להתחדש בצורה בריאה וחלקה יותר. קיימות שיטות פילינג שונות – באופן כימי או על ידי לייזר, כאשר כל אחת משיטות אלו כוללת טכניקות שונות. השיטה האידיאלית משתנה על פי סוג העור, כך שלא ניתן לקבוע באופן כוללני כיצד עדיף להגיע למצב של העלמת קמטים.

פילינג או מילוי קמטים?

השיטות שהזכרנו – פילינג לסוגיו השונים, וכן מילוי קמטים וכל מה שכלול בתוכו - הן השיטות הנפוצות לביצוע העלמת קמטים. כמו שהזכרנו כבר קודם לגבי הפילינג, כך בכלל לגבי כל שיטות העלמת קמטים – לכל שיטה יתרונות וחסרונות, וקיימת גם התאמה אל סוג העור, כך שאין המלצה כוללת אחת המתאימה לכולם, וכל אחד יכול לבחור את השיטה המתאימה עבורו – פילינג, מילוי קמטים, או שיטות אחרות המפותחות עם הזמן, על פי העדפותיו והמלצת הרופא שלו.  


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.