אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנות אקסל לייעול עבודת ניתוח נתונים

 

כיום, כל חברה משתמשת בתוכנת אקסל 2010 או גירסאות ישנות יותר כדי לבצע ניתוחים של נתונים מספריים, כמו תזרים מזומנים ובניית תחזית שנתית, יצירת גרפים המציגים את הנתונים ועוד. עד לא מזמן העבודה באקסל הייתה סיזיפית ודרשה פעולות ידניות וחזרה עליהן באופן שגרתי כדי לבצע את הניתוחים השונים, אך מתכנת אקסל יכול ליצור אפליקציות שונות המייעלות את העבודה וחוסכות זמן וכסף לחברה.

מתכנת אקסל יכול לפתח את האפליקציות שיעזרו לחברות לעבוד בצורה נכונה יותר. תכנות אקסל ותכנות של אופיס בכלל מאפשר, בין השאר, שאיבה של נתונים מקובץ האקסל ויצירת גרפים באופן אוטומטי תוך עדכון מצגות ב Power Point. תכנות אקסל מאפשר גם ניתוח של הנתונים השונים באופן אוטומטי על ידי שאיבה של הנתונים ובנייה טבלאות ציר בעבור המנהלים. לחיצת כפתור אחת תפצל את הדוחות השונים לפי מחלקות. את כל הדוחות המוכנים ניתן לשלוח במייל באופן אוטומטי ואפשר גם ליצור קבצי PDF.

מומחה אקסל יכול להפוך את העבודה למהירה ויעילה יותר על ידי אוטומציה של אופיס ואקסל בפרט. בעזרת מומחה אקסל תוכל הפעולות שחוזרות על עצמן בעת ניתוח נתונים בחברה תהפוך לקלה יותר וכל שיצטרך המנתח לעשות הוא להקליד על הכפתור פעם אחת.

תכנות אקסל מאפשר יצירת כמה משתמשים שבהם תהיינה פונקציות ואפליקציות שיתאימו להם. בכל פעם שמבצעים שינוי באפליקציות – אם מוסיפים או מסירים – השינוי ייעשה לכל המשתמשים.

גם עסקים קטנים ירוויחו רבות מהתכנות בזכות תוכנות מיוחדות שנועדו לעזור לניהולם ומנהלים של חברות קטנות או גדולות יוכלו להיעזר בכלים לבקרה וניהול. בעזרת תכנות על ידי מומחה אקסל אפשר לעבוד גם מול תוכנות סטטיסטיות, כמו SPSS, שהכרחיות לביצוע חישובים מורכבים.

אם השתמשתם בעבר בגירסאות ישנות יותר של אקסל וכעת אתם עוברים לאקסל 2010 או 2007, מתכנת אקסל יכול לעדכן את קוד ה VBA וכך להתאים את כל המערכות לגירסאות החדשות.

אם משתמשים בגירסאות ישנות יותר, מתכנת אקסל יכול לעשות הסבה למערכות מבוססות VBA וכך אפשר לנצל את כל היכולות של הגירסאות החדשות מבלי לוותר על יישומים ישנים.


אודות מחבר המאמר

אקסל 2010

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.