אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הוצאת ויזה לארה"ב לילד

חופשה בארצות הברית כמו גם נסיעה לצרכי לימודים או עבודה אינה יכולה להתבצע ללא ויזה לארה"ב, ועבור רובנו כרוך הליך זה בכמה צעדים בירוקראטיים. כל מי שנמצא בטווח הגילאים שבין ארבע עשרה לשמונים צריך לתאם ראיון אישי בשגרירות ולשלם אגרה מיוחדת. רק לאחר הראיון ידע אם זכה לקבל ויזה לארה"ב, וזאת על פי שיקול דעתו של המראיין בלבד.חשוב מאוד לדעת שמי שנוסע עם בני משפחתו צריך לדאוג שגם ילדים מתחת לגיל ארבע עשרה יקבלו ויזה לארה"ב. חוקי ההגירה בארה"ב התקשחו בשנים האחרונות, בעיקר בשל איומי הטרור, ולא תותר כניסה אפילו לתינוקות בני יומם ללא ויזה לארה"ב. גם תינוקות שאינם חייבים בכרטיס טיסה עדיין צריכים לעבור את ההליך הבירוקראטי המוביל לקבלת הוויזה.

מסמכים הדרושים להוצאת ויזה לארה"ב

הצעד הראשון בהוצאת ויזה לארה"ב לילד הוא הוצאת דרכון, כיוון שללא דרכון בתוקף לא ניתן כלל לפנות לשגרירות. בתקופות עמוסות כמו לפני החגים יכול הליך הוצאת הדרכון במשרד הפנים לקחת מספר שבועות, ואם מוסיפים לכך את הזמן שלוקח להוציא ויזה לארה"ב הרי שמדובר בנושא שיש לתכנן מראש כמה חודשים לפני הנסיעה כדי למנוע עוגמת נפש מיותרת.לאחר שיש בידיכם דרכון בתוקף עבור הילד עליכם להצטייד במסמכים נוספים כדי לבקש ויזה לארה"ב. קודם כל עליכם לדאוג לצילום פספורט ברוחב ובגובה של חמישה סנטימטרים, שבו נראות פני הילד במלואן. בנוסף, עליכם לשלם אגרה שמחירה משתנה (קצת יותר ממאה שלושים דולר), וניתן לעשות זאת בכל סניף דואר על פי שער הדולר שקובעת השגרירות.

בדואר או בראיון אישי

בשונה ממבוגרים, ילדים עד גיל ארבע עשרה אינם צריכים להתייצב לראיון אישי בשגרירות כדי לקבל ויזה לארצות הברית. אפשר לבצע את כל ההליך באמצעות מילוי טופס הבקשה המקוון באינטרנט והדפסתו (אין למלא את הטופס בכתב יד), ולאחר מכן לשלוח אותו ואת שאר המסמכים הדרושים להוצאת ויזה לארה"ב לילדים באמצעות שירות דואר שליחים.יחד עם זאת, כיוון שאתם עצמכם בכל מקרה תצטרכו לגשת לראיון על מנת להוציא ויזה לארה"ב הרי שתוכלו לוותר על שירות דואר השליחים ולמסור את כל המסמכים בעת הראיון שלכם. חשוב מאוד להבהיר כאן את הנקודה המבלבלת שגם במקרה זה אין שום צורך להביא את הילד עבורו מבקשים ויזה לארה"ב אלא רק את המסמכים הרלוונטיים עבורו.

ויזה לארה"ב – משימה אפשרית בהחלט

אם כבר יש בידיכם ויזה לארה"ב אל תשכחו לצרף העתק שלה לבקשה עבור הילד, גם אם אתם עצמכם אינכם צריכים להגיע לראיון. אם אתם עדיין בשלבי בקשת ויזה לארה"ב תצטרכו לצרף תלושי משכורת אחרונים שיוכיחו לפקידי ההגירה כי יש לכם עבודה מבוססת בארץ ואינכם מתכוונים לעבוד באופן בלתי חוקי באמריקה.למרות כל מה שנאמר לא כדאי לקבל את הרושם שהוצאת ויזה לארה"ב היא משימה קשה, ובסופו של דבר רובן המוחלט של הבקשות לוויזה של מבוגרים מתקבלות (מלבד מקרים נדירים כגון עבר פלילי וכדומה). בתחום הבקשות עבור ויזה לארה"ב לילדים כבר אין כל חשש ומדובר אך ורק בבירוקרטיה הכרחית, שאם ממלאים את כל הכללים היא קלה ופשוטה לביצוע.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.