אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים - תכנון הפרטים הקטנים

 

 

עיצוב משרדים – שדר ללקוח את העסק שלך:

עיצוב משרדים משמעותי כדי למתג את העסק. כשלקוח מגיע אליך ורואה שהשקעת עיצוב פנים של משרד הקבלה וההמתנה החוויה שלו משתנה בן רגע . עיצוב פנים נכון יכול לשדר המון גם עבור משרד קטן וצפוף . עיצוב פנים זהו תחום המנצל את כל החללים הקטנים בתוך דירה והופך אותם לעוצמה עסקית. עיצוב משרדים מועיל גם לחוויית הלקוח וגם לייעול העבודה של צוות העובדים שלך שמבלים במקום את מרבית הזמן.

עיצוב פנים תכנון עד הפרט הקטן:

עיצוב פנים כולל לא רק את תכנון הבנייה אלא גם את סוג המפה שתעטר את השולחן וצבע הטלפון על דלפק הקבלה. עיצוב פנים של משרד הוא מה שהופך את המשרד מסתם דירה פשוטה למקום ייחודי עבור בית העסק שלך. עיצוב משרדים על פי אופי בית העסק סגנון הלקוחות וצורת הפעילות בעסק. לדוגמא: עיצוב משרדים עבור משרד עורכי דין יהיה שונה מאשר עיצוב משרדים עבור סלון יופי המיועד עבור טיפולים לגוף ולנפש. מעצב פנים שמתמחה עם עיצוב משרדים בדרך כלל קשוב מאוד. קשוב מאוד להגדרות הלקוח, קשוב לאיפיון לקוחות, עיצוב פנים ייקח בחשבון גם את התנועה של הלקוחות בתוך בית העסק. אם יש לקוחות מוגבלי תנועה יש להתחשב בכך. עיצוב פנים כולל את סוג התאורה (ספא חשוך יותר ממרפאה) ואת סוג הריהוט.  

עיצוב פנים להתאים לכל סגנון:

עם עיצוב פנים נכון אתה יכול להתאים לכל תקופה. אם בבית העסק אתה רוצה מראה רומנטי של שנות האייטיז אתה תוכל לקבל. עיצוב משרדים הוא סוג של משחק שצריך לדעת כיצד לשחק.  

עיצוב משרדים פנים וחוץ:

משרדים בדרך כלל נזקקים לתאורה גבוהה. לכן עיצוב משרדים יכלול בדרך כלל חלונות רבים מסוגים שונים (תלוי בכיווני האוויר והאור בשעות הפעילות) כמו כן יילקח בחשבון גודל המשרד. לפעמים ב12 מ'ר יש להכניס המון ציוד ורוצים לשקף ללקוח מקום רחב ומזמין. חשוב לשים לב שהמבצעים קרי הקבלן ועובדיו נשמעים להוראות עיצוב פנים. אם עיצוב משרדים נעשה בחכמה וגם הביצוע בוודאי התוצאה תהיה מרשימה. ניתן גם לדאוג עבור עיצוב משרדים בדרך למשרד (במעלית, בחצר).  

</body


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.