אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לעיצוב חדר הילדים

 

פעם הכל היה פשוט. בנות ב"ורוד" בנים ב"תכלת".  הצבעים כללו הכל החל מבגדי התינוקות ועד צבע הקירות. הימים האלה עברו מזמן, ילדות לובשות אדום ובנים ירוק ועיצוב חדרי הילדים מזמן אינו כולל סטים בצבעים תואמים. קיבצנו עבורכם מספר רעיונות לעיצוב חדר הילדים בקלות ובפשטות לחדר מעוצב וקסום עם נגיעה אישית.

ראשית, החדר צריך להתאים לילד שגר בו. כדאי להתייעץ עם הילד ולבחור נושא או צבע לחדר: חדר נסיכות, חדר פיות, חדר בלרינה הם חדרים מאוד פופולריים לבנות וחדר פיראטים, אבירים או תחבורה אהובים מאוד על ילדים. במידה והחדר משמש לשני ילדים ממינים שונים אפשר לבחור נושא "יוניסקס" כמו חיות שמתאים לשני המינים.

לאחר בחירת הנושא כדאי לבחור מדבקות קיר לילדים . מדבקות פיראטים, פרפרים או נסיכות. מדבקות קיר הן הדרך הזולה והנוחה ביותר לשדרג כל חדר : בלי לכלוך או בלגן ובלי העלות הכספית הדרושה להזמנת "בעלי מקצוע" כל אחד יכול הפוך את חדר הילדים לחדר חלומי ומלא דימיון. למדבקות הקיר אפשר להוסיף תמיד בורדר ולבחור ממבחר עצום של אהילים לחדרי ילדים בעיצובים שונים. 

אפשר לצבוע קיר אחד של החדר או רק את מסגרת החלון והדלת, הדבר מוסיף נגיעת צבע לחדר. עוד נגיעת צבע אפשר לקבל בעזרת שטיחים לחדרי תינוקות וילדים קיימים היום שטיחים צבעוניים ומקסימים שתורמים גם לעיצוב החדר, לאווירה וגם משמשים מקום משחק נעים לקטנטים.

אפשר להוסיף פינות ישיבה או פופים לילדים  - העיצוב מיוחד לגודל של הילדים, והם גם צבעוניים, שימושים  ובטיחותיים וגם תורם לעיצוב החדר. אפשר להוסיף גם קופסאות אחסון צבעוניות או קישוטי קיר קטנים, מובייל או תמונה צבעונית לפי הנושא הנבחר והחדר ממש מושלם.

פרטי עיצוב לחדרי ילדים ותינוקות ניתן להשיג בחנויות עיצוב או בחנויות למוצרי תינוקות


אודות מחבר המאמר

מתנה ליולדת, תיק עגלה ותיק גן קונים בנמשים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.