אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעצבי שיער חשוב שיתנהגו יפה ללקוחות

שיער נראה ממש כמו כתר לראשינו בגלל שהוא משאיר רושם ראשוני על האנשים שאנו מתראים איתם מסיבה זו עלינו לדאוג שהשיער יהיה בעל מראה יפה ומבריק אשר מושך את העין לשם כך אנו צריכים ללכת אל מעצבי שיער שייעשו לנו תספורות יפות בעזרת עיצוב שיער ברור כי המראה משתנה בצורה משמעותית ברגע שיוצאים מן מספרות וזה אפילו לא מתקרב למראה שיש לנו באופן קבוע ביום יום.

כאשר אנו הולכים אל מספרות אשר הן מבצעות עיצוב שיער עלינו להקפיד על מספר דברים:

*מקצועיות – מאוד חשוב ללכת אל מעצבי שיער אשר הינם מקצועיים ולא חובבנים בגלל שהמראה של השיער משפיע בצורה ניכרת על כל אדם ואדם, כמובן שאם מישהו ידאג ללכת אל מספרות ובטעות הן יעשו לו תספורת לא מוצלחת הוא מאוד יתבייש שיראו אותו כך בנוסף לזה כאשר אתם עושים עיצוב שיער אצל ספר אשר הוא אינו מקצועי אתם הורסים את השיער ויכולים אולי אפילו לגרום לנשירה  חזקה מאוד בנוסף לכך אתם הולכים במטרה להסתפר ואז התחרטתם לאחר התספורת כי החלטתם שהיא יותר מידי קצרה עד שהשיער לא יהיה שוב מספיק ארוך אתם לא תרגישו בנוח כאשר תפגשו חברים.

*איכות החומר – אתם חייבים להגיע אל מספרות אשר יש להן חומרים איכותיים כיוון שאם תשימו חומרים אשר הם לא טובים על הראש זה מאוד מסוכן בכמה בחינות, דבר ראשון לא בריא לשים חומרים אילו על הראש, בנוסף לכך השיער ייהרס וייראה כמו קש או שתהיה לכם נשירה מאוד חזקה. כאשר תצבעו את השיער בצבע לא איכותי הוא מהר מאוד ירד וגם לא יהיה לכם בראש את הצבע שרציתם. לכן חשוב מאוד שתבדקו כי מעצבי שיער משתמשים בחומרים שיש להם אישור של משרד הבריאות.

*יחס – מאוד חשוב בעת עשיית עיצוב שיער תקבלו יחס טוב מהספר כיוון שאם הולכים למספרה אז בדרך כלל נמצאים שם המון זמן חשוב שתרגישו מספיק נוח להגיד לספר מה לא מוצא חן בעיניכם בשיער.

*קרבת מגורים –תלכו למספרה שנמצאת בקרבת המגורים בגלל שאין על נוחות.

אז תזכרו לדאוג ללכת למספרות אשר אתם חשים בהם נוח ושהם אכן טובים.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.