אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תהליך החלמה מניתוחי פנים- Beautic

 תהליך החלמה מניתוחי פנים- Beautic

 לאחר הניתוח הפלסטי באף כאשר תתעורר תגלו טמפונים בתוך הנחיריים וסד לאפכם. מטרת הסד העשוי מגבס היא לקבע את צורת האף החדשה ואילו מטרת הטמפונים היא ספיגת הדם שמצטבר. את הטמפונים נהוג להוציא כעבור יומיים ואילו את הסד נהוג להשאיר למשך שבוע ימים.

תופעות וכאבים בימים הראשונים אחרי הניתוח באף, חשים בקשיי נשימה כתוצאה מן הנפיחות שבאזור האף. אך אל דאגה, רוב הנפחיות צפויה לרדת כעבור מספר ימים והשארית צפויה לעבור לאחר כחצי שנה עד שנה. לאחר הניתוח צפוי שתחושו בכאבים באזור האף אך כאבים אלו לא מאוד חזקים וצפויים להירגע עם הזמן. במצב של כאבים מומלץ להשתמש במשככי כאבים בצורה מבוקרת. תופעות לוואיתופעות הלוואי שעשויות להופיע בעקבות ניתוח פלסטי באף צפויות להתקיים בתקופת ההחלמה. תופעות הלוואי עשויות לכלול תחושות גירוד ורגישות באזור האף, שטפי דף סביב העיניים או דימום מהנחיריים. אם מופיעות לכם אחת או יותר מתופעות אלו אל דאגה, אלו תופעות ידועות הצפויות להתרחש לאחר ניתוח פלסטי זה.סיכונים בעת ההחלמה מניתוח אףניתוח אף נחשב לניתוח בטוח באופן יחסי, אך כמובן זה אינו הליך טבעי ולכן ישנם סיכונים ותופעות לוואי שעשויים להיווצר עקב הטיפול כמו זיהום או פגיעה זמנית בחוש הריח. לכן חשוב לבצע את הניתוח במקום מסמך ומקצועי אשר ידע לתת מענה מהיר במקרים של סיבוכים או תופעות לוואי.האם נשאר צלקות לאחר ניתוח אף?כאשר מבצעים את ניתוח האף בצורה הפתוחה צפויה להראות צלקת קטנה אשר עוברת עם הזמן, כאשר מתבצע הליך של הקטנה או הצרת נחיריים ייתכן כי יישארו צלקות בבסיס הנחיריים, אך גם צלקות אלו צפויות לעבור עם הזמן.


אודות מחבר המאמר

בהשדב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.