אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לעשות שינוי, ליצור שינוי בחיים, לשנות את החיים, שינוי הבנה, שינוי מעשי, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, אושר בחיים, אושר

שינוי הבנה, שינוי חשיבה, ליצור שינוי בחיים, אושר בחיים, לעשות שינוי, שינוי מעשי, אושר, שינוי בחיים, לשנות את החיים

ובו יתבאר, מה צריך האדם לעשות כדי ליצור שינוי בחיים שלו? ומהו העיקר שבו צריך האדם להתמקד, כאשר הוא רוצה לעשות שינוי בחיים? ועוד.

ומי שיתבונן יראה, כי אנשים כל הזמן מנסים לשנות את המציאות. כי המציאות קיימת כפי מה שהיא. והאדם לעולם לא מרוצה ממנה, וכל הזמן הוא מנסה לשנות אותה, לייפות אותה, ולהפוך אותה לטובה יותר. והאדם מטבעו מחפש את האושר. ובראש של האדם יש כל מיני רעיונות, כיצד המציאות צריכה להיות כדי שהוא יהיה מאושר.

ובהתחלה, הדבר הראשון שהאדם חושב שהוא צריך לעשות כדי להיות מאושר, זה לשנות את המציאות שחיצונית לאדם. כגון לדוגמא שהאדם חושב, שאם הוא יקנה איזה דבר חדש, אז זה יעשה אותו למאושר יותר. ולקנות דבר חדש, פירושו שינוי חיצוני. כי האדם עצמו לא משתנה, כאשר הוא קונה דבר חדש. והשינוי במציאות שהתרחש כאשר האדם קנה את הדבר החדש, הוא התרחש בחיצוניות של האדם. כך שיש לנו את נקודת המבט הראשונה שאומרת, שהאושר של האדם יגיע, על ידי שינוי חיצוני בחיים של האדם.

ומי שמכיר קצת יותר טוב את העולם, הוא יודע, שהאושר של האדם, לא תלוי בשינוי חיצוני, אלא בשינוי פנימי. דהיינו, זה לא משנה כמה יש או אין לך ברמה החיצונית, אלא זה משנה כמה יש או אין לך ברמה הפנימית. ומי שמבין את זה, הוא מנסה לשנות את מה שיש לו ברמה הפנימית ולא ברמה החיצונית.

ונחדד: שלפעמים תת המודע של האדם מבין את כל הדברים האלו, ותת המודע של האדם, הוא זה שגורם לאדם להשקיע בשינוי פנימי או בשינוי חיצוני, והכל לפי ההבנה של האדם, את מה שהוא מחפש.

וגם מי שמבין שכדאי לעשות שינוי פנימי, גם הוא יש אצלו הרבה דרגות של פנימי וחיצוני, בתוך השינויים הפנימיים עצמם. כגון לדוגמא, שיש כאלו שחושבים, שמאחר שהעיקר הוא השינוי הפנימי, הרי שהכי חשוב לדוגמא, זה שהם יאהבו את עצמם. ואז הם עושים כל מיני דברים שיגרמו להם לאהוב את עצמם יותר, ולהיות עם אהבה עצמית יותר גדולה.

וכדי להשיג אהבה עצמית, לשם כך אפשר לעשות גם שינויים פנימיים וגם שינויים חיצוניים. ושינויים חיצוניים שנועדו כדי ליצור שינוי פנימי אצל האדם, יכולים לדוגמא להיות, שהאדם מחפש יותר כבוד והערכה מהסביבה שלו. שהאדם חושב, שאם הוא יעשה שינוי חיצוני ויגרום לאנשים לאהוב אותו, אז הוא ירגיש יותר אהוב ברמה הפנימית שלו. או לדוגמא אדם שחושב, שאם הוא יראה יותר טוב, אז הוא יאהב את עצמו יותר. והוא חושב להשיג שינוי פנימי, באמצעות שינוי חיצוני...

המאמר מאת טוב בחיים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טוב בחיים ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על להיעלם, שינוי פנימי, של הרגשות, אדם צריך, לחשוב שלילי, לשנות את המציאות, להכיר את עצמך, צריך להתבונן ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר אושר בחיים, שינוי הבנה, ליצור שינוי בחיים, אושר, לעשות שינוי, שינוי מעשי, שינוי בחיים, לשנות את החיים, שינוי חשיבה

מאת טוב בחיים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טוב בחיים ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.