אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השכרת יאכטות יד שנייה

השכרת יאכטות או שייט על יאכטות יד שנייה זוהי דרך מקסימה וייחודית לפנק ולהתפנק. מתלבטים או מהססים על השכרת יאכטות או מתעניינים על רכישת יאכטות יד שנייה? השכרת יאכטות ורכישת יאכטות יד שנייה – כל מה שרציתם לשאול.

השכרת יאכטות – מה זה כולל?

החברות השונות המתעסקות בתחום השכרת יאכטות מציעות שירותים רבים ושונים היכולים לשמש אתכם במהלך השייט על היאכטה. השירותים כוללים: שף צמוד שיכין לכם ארוחות גורמה מידי יום, שירותי כביסה או ניקיון, סירות גומי, איש אחזקה שיתקן כל תקלה או בעיה שתיווצר על היאכטה וכל דבר בעצם לו תזדקקו.

מי משיט את היאכטה?

אדם בעל ניסיון אשר כבר השיט יאכטה בעבר יוכל לבקש להשיט את היאכטה בעצמו, רישיון משיט זהו פרט ממומלץ, אך רוב החברות בתחום השכרת יאכטות לא תתעקשנה על כך אם יש ביכולתכם להוכיח כי אתם מנוסים ויודעים להשיט יאכטה. אם אינכם יודעים לעשות זאת החברה תצמיד לכם סקיפר אשר ישיט את היאכטה ויוכל גם ללמד אתכם לעשות זאת בכוחות עצמם כך שבפעם הבאה תוכלו לצאת לשייט לבד.

לכמה אנשים זה מיועד?

השכרת יאכטות יכולה להתאים לאנשים הרוצים לצאת למסע זוגי ויכולה להתאים לחגיגות או אירועים בעלי עשרים משתתפים ויותר. במקרים של קבוצות גדולות יותר ייתכן והחברה המשכירה תמליץ על שיירת יאכטות המפליגה במקביל.

יאכטות יד שנייה – למי זה מיועד?

רכישת יאכטות יד שנייה מומלצת לאלו שכבר התנסו בהשטת יאכטות בעבר ואשר יש להם יכולת לתפעל יאכטות יד שנייה בכוחות עצמם וללא ליווי צמוד של חברה. יאכטות יד שנייה נקנות בדרך כלל על ידי חובבי יאכטות, חובבי דייג או אנשים אשר למדו את התחום ורוצים לצבור ניסיון וזמן ים כדי להתמקצע בתחום.

וכמה זה עולה?

יאכטות יד שנייה ניתן למצוא במגוון מחירים כאשר השחקנים העיקריים בקביעת המחיר הם: שנת ייצור היאכטה, הדגם ומספר השנים בו היא נמצאת בשוק יאכטות יד שנייה. מחירי יאכטות יד שנייה נעים מאלפי שקלים ועד למאות אלפי דולרים כך שגם אם אינכם נמנים על העשירון העליון יתכן מאוד שתוכלו לרכוש יאכטה משלכם.


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.