אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תחבורה עירונית יעילה וחסכונית - אופניים חשמליות

מה דעתכם על כלי רכב ממונע שאינו צורך בנזין ? מה דעתכם על כלי תחבורה אפקטיבי ויעיל בתוך העיר מבלי להזדקק לשירותים של חנייה ובעיות תנועה? מה דעתכם על כלי תחבורה חסכוני, קל ונוח לתפעול וגם כזה ששומר על הסביבה?

זה הזמן להכיר את האופניים החשמליים. אופניים חשמליים הם ללא ספק כלי התחבורה היעיל והחסכוני ביותר כיום בתחום התחבורה העירונית למרחקים קצרים ובינוניים. יתרונות האופניים החשמליים הינם רבים ומגוונים, וכוללים בין היתר:

משקל האופניים החשמליים קל ונוח יחסית לכלי תחבורה חשמליים אחרים

אופניים חשמליים מאפשרים לנו יכולת ניוד עירונית גם למקומות בהם כלי תחבורה אחרים לא יכולים לעבור או להגיע.בניגוד לכלי רכב חשמליים אחרים ניתן להמשיך לרכוב על האופניים גם כאשר הסוללה מתרוקנת אופניים חשמליים נחשבים לכלי תחבורה זול וזמין

תחזוקת האופניים החשמליים חסכונית לאורך זמן (אין כל צורך בהוצאות דלק מיותרות)

שימוש קבוע באופניים חשמליים משפרים לנו את איכות החיים והכושר הגופני

אופניים חשמליים מאפשרים לנו לשמור על סביבה ירוקה מבלי לפגוע ולזהם.

היתרון על גלגלים...

ככלי תחבורה עירוני, הופכים האופניים בכלל והאופניים החשמליים בפרט, לכלי התחבורה מועדף בערים גדולות וסואנות, האפשרות ליהנות מכלי תחבורה המגיע למהירויות סבירות (החוק בישראל מאפשר רכיבה של עד 25 קמ"ש), לצד פתרון בעיות חניה ופקקים, מעניקים לרוכבי האופניים החשמליים, כלי תחבורה אפקטיבי,

נוח ובטוח לצרכי ניוד מנקודה אחת למשניה.

אופניים חשמליים אינם מצריכים רשיון נהיגה ומותרים על פי חוק לכל אדם בוגר מעל גיל 14. רכיבה על גבי אופניים חשמליים תורמת רבות לשמירה על איכות הסביבה בכך שאינה מזהמת ואינה זקוקה לחומרים מזהמים לצרכי הנעה.

ערים גדולות בישראל, החלו בשנים האחרונות בסלילת כבישים לרוכבי אופניים, מהלך זה נועד לצמצם את זיהום האוויר הנוצר מהתחבורה הציבורית הסואנת בערים אלו. אופניים חשמליים הינם כלי חסכוני ושומר סביבה שיהפוך בשנים הקרובות לכלי תחבורה נפוץ ככל שהמודעות לסביבה תעלה.

חסכון בהוצאת הדלק, שמירה על הכושר הגופני, שמירה על איכות הסביבה ויכולת ניוד אופציונאלית, כל אלו ועוד, הופכים את הרכיבה על גבי אופניים חשמליים לחוויה עירונית מבורכת!

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אופניים חשמליות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.