אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך השימושי לקניית תכשיטים דרך האינטרנט

קניה מקוונת הינה שם המשחק החדש של העולם העסקי והיא מתכוונת להשאר . חנויות אלקטרוניות מוכרות היום הכל, החל ממוצרי צריכה פשוטים כמו מוצרים של הסופר המקומי ועד תכשיטי קריסטל. זו לא תהיה הפעם הראשונה שאנחנו מאמצים אל חיקו של הישראלי הרגלים מארצות אחרות. הנוסחא של ההצלחה המקוונת נורא פשוטה: מחירים נמוכים מהרגיל+קלות הרכשיה=רכישת מוצרים בצורה הרבה יותר נוחה.

 למה יותר זול דרך האינטרנט? חנות פיזית צריכה לשלם מיסים ותלושי משכורת לצוות עובדים שלם ועוד המון הוצאות בשביל שהיא תוכל להמשיך להתקיים. לעומת זאת, הוצאות של חנות אלקטרונית קטנות משמעותית, מכוון שחנות אלקטרונית מצריכה צוות עובדים קטן יחסית והוצאות נמוכות יחסית בשביל להחזיק אותה ברשת (כמה אלפים בשביל שהיא תהיה קיימת למס' שנים). זו הסיבה שהרבה חנויות מורידות מחירים משמעותית כשהן מוכרות דרך האינטרנט. ניתן לראות את זה בחנויות שמוכרות יהלומים, תכשיטי קריסטל וזהב 24K (אחרי הכל גם הנחה קטנה בעולם התכשיטים הינה הנחה משמעותית.

 איך קניית תכשיטים דרך האינטרנט הופכת להיות יותר נוחה? דמיינו שלא הייתם צרכים אף- פעם לנסוע לאנשהו בשביל לרכוש משהו, הייתם נשארים בבית, מה שאומר שהמון דלק/זמן הייתם חוסכים לעצמכם, זו אחרי הכל המציאות של רכישה בעולם המקוון ולא איזה סרט דמיוני. לא צריך היום לצאת מהבית בשביל לקנות דרך האינטרנט- זו קניה עד כדי כך נוחה. את הזמן שהצטבר אתם יכולים לנצל אותו בשביל להספיק את מה שלא הספקתם קודם לכן.

 בעולם התכשיטים, זה הופך להיות הרבה יותר נח, מכוון שהחנות הופכת להיות הבית שלכם. איך זה קורה? נניח שהחלטתם לקנות תכשיט קריסטל דרך האינטרנט. כעבור יום-יומיים הוא כבר נמצא אצלכם בבית, מועד החזרה באינטרנט הוא מינימום 14 ימים, מה שיוצר מצב שהתכשיט אצלכם בבית מינימום 14 ימים ואתם יכולים להחליט/להתלבט/להסתובב איתו למשך 14 ימים ולראות אם זה מתאים לכם. מעבר לזמן והדלק במידה וקניתם דרך חנות פיזית, יש לכם עד יומיים להחליט אם אתם נשארים אם התכשיט או לא. במידה וזה לא מתאים לכם, אתם צריכים לחזור עד לחנות (ושוב, בזבוז של זמן וכסף) ולקבל את מה שמגיע לכם. חנות אינטרנטית תדרוש מכם מקסימום להגיע אל תחנת הדואר המקומית. 

 כמה בטוח לקנות תכשיטים דרך האינטרנט? אין שום ספק שלא חסר אנשים שמטרתם לא אתית בעולם האינטרנט ושרוכשים דבר מה דרך האינטרנט זה מוזר שכל מה שניצב בינכם למוצר שאותו אתם רוצים לקנות הוא מחשב. אך, קניה דרך אתר אינטרנט שמטרתו סחר הוגן מאובטחת יותר מקניה בחנות פיזית. קודם כל, חנות שמטרתה סחר הוגן תיתן לכם לבחור אם אתם רוכשים דרכם או דרך PayPal מבלי לדרוש מכם לקנות אך ורק אצלה. בהנחה שבחרתם לרכוש מוצר כלשהו דרך אתר PayPal  זה אומר שמס' כרטיס האשראי שלכם נשמר רק אצל PayPal ולא אצל אתר החנות (לאתר PayPal יש תקן SSL שהוא התקן הגבוה ביותר לבטחון סליקת האשראי שלכם. בהנחה שבחרתם לקנות דרך החנות המקוונת זה אומר שאתם מתעסקים עם הקבלה מא' ועד ת' מבלי שיהיה טעויות של נציג החברה. בנוסף, כאשר אתם קונים בחנות פיזית, מס' האנשים שעובר דרכם מס' האשראי שלכם גדל, למשל נציג שלוקח את האשראי שלכם בשביל להעביר את המוצרים שלכם.

 למה צריך לשים לב כשקונים תכשיטים באינטרנט?

  1. האתר שאתם רוכשים ממנו עומד בתקן SSL )לרוב יהיה סימן של מנעול ליד כתובת האתר). תקנון SSL  למי שלא יודע, הינו תקנון הסליקה הגבוה שקיים היום ברשת וקנייה דרכו הינה בטוחה יותר מקניה בחנות פיזית. למשל, אם אתם רוצים לקנות תכשיט קריסטל דרך אתר ויש לו מנעול ליד כתובת האתר או הוא עובד עם האתר PayPal זה אומר שהאתר מאובטח. (PayPal הינו אתר ידוע מאוד להעברת כספים ולא מעט חנויות עובדות יחד איתו).
  2. חנות תכשיטים מקוונת תשים את פרטי ההתקשרות במקום שיהיה אפשר לשים לב אליהם מבלי להסתיר. מומלץ מאוד להתקשר אליהם, לשאול אותם את כל השאלות שלכם ולקבל הערכת איכות.
  3. פשוט לרשום את שמה של החנות בגוגל. אם היא מופיעה בעמוד הראשון, זה אומר שהם נמצאים מספיק זמן בכדי שגוגל ייתנו להם להיות במקום הראשון, ושם מוצאים כסף על קידום האתר. אחרי הכל, קידום אתרים מאוד יקר היום, חנות פיקטיבית לא תשקיע כלכך הרבה זמן או כסף בשביל להיות מקודמים בגוגל.
  4. חנות למטרות סחר הוגן תשים תמונות מספיק גדולות בשביל לראות את התכשיט מקרוב והיא גם תשקיע אפילו תכשיטי one of a kind בשביל כמה זויות צילום.
  5. חנות שמטרה שלה סחר הוגן תתן לכם אפשרות החזרה/החלפה של לפחות 14 יום- ע"פ החוק.

 לסיכום, ישנם המון חנויות תכשיטים בעולם וישראל בפרט- לא סתם. תופעת הצריכה האלקטרונית רק הולכת וגוברת. אתם כצורכים מקוונים צריכים להיות מאוד זהירים כשאתם רוכשים דרך האינטרנט. מכוון, שזה מאוד ממכר לרכוש דרך האינטרנט.  


אודות מחבר המאמר

אוהבת תכשיטי קריסטל?

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.