אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לשחק את משחק החיים, החיים כמשחק, משחק החיים, לשחק את המשחק, לשחק את החיים, אהבה ללא שום תנאי, המהות הרוחנית

לשחק את המשחק, החיים כמשחק, לשחק את משחק החיים, משחק החיים, לשחק את החיים, אלוהים שטני, הרצאה על בטחון עצמי

ובו יתבאר העניין של משחק החיים. ויתבאר כיצד לשחק את משחק החיים? ויתבאר האם באמת החיים הם משחק? ואיך לקחת את החיים, ברצינות או כמשחק? ואיך האדם יכול לנוח באמצע המשחק? ואיך אפשר לפרוש מהמשחק בלי להתאבד? ואיך אפשר לשלוט בעוצמה של משחק החיים? ועוד.

ומי שיתבונן על החיים, יראה שיש כאן סוג של משחק, שאפשר להסתכל עליו בכמה צורות. אפשר לומר שהחיים משחקים באדם. דהיינו שהמציאות לוקחת בן אדם, ומשחקת בו את המשחק שלה. ואפשר לומר שהאדם משחק נגד המציאות. כי המציאות יש לה את סדר העדיפויות שלה, והאדם כל הזמן מנסה לשנות את המציאות, או מנסה להתאים את עצמו אל המציאות. או שבכלל זה משחק של האדם מול עצמו. שהאדם ממציא לעצמו כל מיני מטרות, ומנסה לכבוש אותן. אבל בכל מקרה, יש כאן משחק מאוד רציני.

והמשחק המרכזי של החיים, הוא המרדף של האדם, אחרי מילוי הרצון שלו. כי האדם כל חייו, רודף אחרי מילוי הרצון שלו. דהיינו, כל הזמן מנסה למלא את הרצון שלו, בדרכים שונות ומשונות. ולמשחק הזה, אין לו סוף. כי בכל פעם שהאדם ממלא את הרצון שלו, מיד נוצר אצלו רצון אחר, שהוא ממשיך לרדוף אחריו. וכך עד אין סוף.

והמשחק של החיים, מי שלא לוקח אותו כמשחק, אז עבורו החיים הם גיהנום של ממש. כי המשחק נראה כמשחק אכזרי ביותר, שהוא תמיד בא על חשבון האדם. כי המציאות, היא בכל מקרה לא באמת אכפת לה, ההעדפות האישיות של האדם. אבל האדם מאוד אכפת לו, ממה שהוא רוצה וממה שהוא מעדיף. והמציאות גורמת לאדם / האדם גורם לעצמו, לרצות דברים כאלו ואחרים. ותמיד, אבל תמיד, האדם אף פעם לא שבע רצון מהמציאות. כי תמיד האדם רוצה עוד משהו אחר, ועוד משהו אחר עד אין סוף.

והאדם מתאמץ ממש קשה להשיג את הרצונות שלו. ולא משנה כמה קשה האדם מתאמץ להשיג את הרצונות שלו, בוודאות של 100%, שהוא לעולם לא יצליח להשיג את כל מה שהוא רוצה. ויש בדרך המון אכזבות, והמון ריגושים, והמון עליות ומורדות, והמון שינויים במצב הרוח ועוד. ומי שלוקח את החיים ברצינות מידי, גם החיים לוקחים אותו ברצינות מידי.

וכאשר החיים לוקחים מישהו ברצינות, יש לזה יתרונות וגם חסרונות. והיתרון המרכזי של מי שכן לוקח את החיים ברצינות, הוא, שהם מספקים לו ריגושים בעוצמה מלאה. כי מי שרוצה באמת להשיג איזה דבר, ולא רק כמשחק, אז ברגע שהוא משיג את הדבר, הוא באמת חווה אושר / שמחה / סיפוק רגשי / הנאה וכיו"ב. לעומת מי שלוקח את החיים כמשחק, שהוא כאשר הוא משיג את הרצון שלו, אז גם הוא חווה רגשות חיוביים, אבל הם בעוצמה יותר נמוכה. כי כגודל הציפייה, כך גודל הסיפוק הרגשי שהאדם משיג, כאשר הוא מקבל את מה שהוא רוצה. וזה היתרון של מי שלא מתייחס אל החיים כמשחק, אלא לוקח אותם ברצינות...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | אימון אישי, אמונות המטריקס, תחושה של הטוב, מהי נשמה, הרצאה על כסף

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אימון אישי, משפחת פשע על חשיבה סובייקטיבית, אמת אחת, רעיונות, פחדים פוביות, רגישות, טוב, הרצאות, הסוד ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר משחק החיים, לשחק את החיים, לשחק את משחק החיים, החיים כמשחק, לשחק את המשחק, השכל האנושי, להגיע להבנה

מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | איך לא לעשות..., להתמודד עם רגשות אשמה, פסיכולוגים, הקצה האחרון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.