אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים איכותית - כך אפשר להזרים עוד לקוחות לעסק

עיצוב הפך חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו. החל מאריזות של המוצרים שאנחנו קונים בסופר ועד אולמות וגני האירועים בהם אנחנו חוגגים בד"כ את השמחות שלנו, השפעת העיצוב ניכרת על כולנו בכול רגע ורגע. עיצוב אתרים, עיצוב גרפי, עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי, עיצוב פנים, עיצוב סביבתי- העיצוב נקשר בדרך כלל עם שדות ועם תחומים לא מעטים. אנשי המקצוע שמתמחים בתחום העיצוב יצהירו שהעיצוב בהחלט מוסיף, משרה אווירה, שולח מסר, יוצר תחושה של אסתטיות, ובעל סמליות מסוימת. כך לדוגמא פאב יכול להיראות אירופאי קלאסי ולשדר אלגנטיות, פאר ויוקרה או לחלופין להיות בעל מראה עתיק באופן שיכול להזכיר חנות קטנה מראשית המאה הקודמת. על בסיס אותה רוח, חבילת שוקולד ביכולתה לשדר תחכום ואקסקלוסיביות או שובבות, מתיקות ופשטות. בשני המקרים שלהלן, השוני יקום וייפול בד"כ על העיצוב.

העיצוב הינו התכנון של המוצר באופן שיענה על סט של אמות מידה מקצועיות ומאפיינים על פי רצונותיו של הלקוח. עיצוב בדרך כלל דורש מקוריות ויצירתיות, ידע בתחום האומנות והעיצוב, הכרה של הטכנולוגיה והטכניקה הקיימות והמתעדכנות על בסיס מאוד דינמי, וכמו כן תשוקה עזה למשלח היד ואהבה לעיצוב. ככל שהפכה הרשת הגלובאלית לגורם בולט יותר בחברה האנושית בכלל ובעולם המסחרי בפרט, ומאז נהייתה הפעלת אתרים כלי משמעותי בו עושים שימוש חברות, בעלי עסק, וארגונים ציבוריים או פרטיים ואחרים- עיצוב אתר אינטרנטי ובנוסף קידום אתרים הפך לדבר הכי מרכזי בבנייה של אתרי האינטרנט. זה, בגלל שעיצוב אתר האינטרנט יקבע האם הגולש שנכנס זה עתה לאתר, יישאר בו ויוסיף לצרוך את התוכן שהוא מציע או שמא ינטוש את האתר מיד לאחר הכניסה שלו אליו.

השכרה של שירותיו של מעצב אתרים מקצועי הינה אמצעי אם כן להפוך את האתר לאטרקטיבי יותר, אלגנטי וזמין למבקרים, באופן שיעלה את יעילות הגלישה באתר או בניסוח אחר יהפוך אותו ליותר מוצלח. לרוב, בניית אתרים היא מלאכה המתבצעת יחד עם קידום אתרים, פעולה שנועדה לשים אתר של לקוח (שמבקש לקבל סרוויס של קידום האתר שלו) במקום כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש שמניבים המנועי חיפוש ובראשם גוגל. לחברות אלו הידע והניסיון המבוקשים לשם בנייתם של האתרים, ובנוסף גם הכלים הטכנולוגיים שמתאימים זה לזה ואנשי התכנות בעלי היכולות הרלוונטיות. בגלל זה, על חברות אלה להתאים את בניית אתר האינטרנט לצרכי הלקוח כמו כפפה המותאמת ב100% למידת כף היד.


אודות מחבר המאמר

מזרן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.