אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מילון בבילון 8

בבילון 8 – המילון המוכשר ביותר בעולם

מילון בבילון מציע תרגום מלא לכל טקסט בכל אורך, במגוון שפות ובקליק אחד. כיום אין צורך לפתוח מילון ולהתחיל לחפש מילה אחר מילה או לפתוח חלון אינטרנט חדש ולבצע copy & past לתוך אתרים המציעים תרגום מילים בודדות או טקסט - און ליין. התרגום בתוכנת בבילון נעשית ע"י לחיצה פשוטה על אחד ממקשי העכבר והמקלדת לפי הגדרות הנוחות לכל משתמש. תוכנת בבילון 8 מזהה באופן אוטומטי את הפסקה כולה או מילה מסוימת לפי בחירה ומתרגמת אותה.

 מילון בבילון נחשב כיום למילון המדויק ביותר שקיים ברשת הן מבחינת מגוון השפות לתרגום והן מבחינת הדיוק בתרגום פסקאות גדולות

 מילון בבילון 8 – תמיד יש מי שמתקן אותך

בנוסף לתרגום, תוכנת בבילון 8 בעלת יכולת גבוהה לבדוק ולתקן באופן מיידי את הטקסט המוקלד בעת ההקלדה באינטרנט. לדוגמה: טפסים מקוונים, תיקון ותרגום בדואר אלקטרוני, תיקון שגאות בכתיבת בלוגים וכדומה. בודק האיות של מילון בבילון 8 מספק למעשה הצעות לאיות נכון בשילוב עם תוצאות תרגום. אחת מהאפשרויות הנוספות של בבילון בעת הקלדת טקסט הינה הצעה למילים עוד בטרם הסתיימה ההקלדה של המילה בדומה לחיפוש מילים במנוע החיפוש של google.

 תוכנת בבילון 8 – לא רק תרגום שפות

אפליקציות שימושיות נוספות במילון בבילון 8 שאינן קשורות באופן ישיר לתרגום מילים או תוכן הן; המרת מטבעות, המרת מידות ומידע על אזורי זמן ברחבי העולם. המרת המטבעות בתוכנת בבילון 8 נעשית בקלות על-ידי הקלדת ערך כלשהו ביישום וקבלת תוצאה מיידית של ערך המטבע. בכך למעשה אין צורך לחפש באינטרנט או בעיתון מהם השערים ולהתחיל לחשב במחשבון שערי החליפין של המטבעות מאחר והתוכנה מתעדכנת און ליין בכל יום.

 לעצב את הממשק בקלות

בנוסף לתרגום מילים וקטעים שלמים מהרשת או ממסמך כלשהו, נהנים משתמשי מילון בבילון 8 מעיצוב הממשק לפי נוחותם. כלומר, בתוכנת בבילון 8 יכולים המשתמשים להתאים את הממשק בהתאם להעדפותיהם, כאשר ניתן לשנות את צבעי הרקע, שקיפות הדף, גודל הגופן, סדר התוצאות AND MORE.


אודות מחבר המאמר

מילון בבילון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.