אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חתונות ביום שישי

החלטתם שאתם מתחתנים ואתם רוצים לעשות את זה קצת אחרת, אירוע סולידי, אירוע בקצב אחר פחות עניבות יותר משוחרר, אתם רוצים להתחתן ביום שישי בצהריים.

 

רוב החתונות נערכות בערבים, ימי חמישי הם המבוקשים ביותר והמחירים בהתאם, חתונה בערב עולה יותר אבל אפשר לעשות את זה אחרת, חתונה במחיר זול ואווירה יותר משוחררת בצהרי יום שישי, אז מה אתם צריכים לדעת על חתונה ביום שישי?

 

מי רוצה לחגוג ביום שישי? זוגות שבשבילם זאת חתונה שנייה, זוגות שמעדיפים לעשות אירוע רגוע יותר וסולידי, בדרך כלל מדובר גם בחתונה קטנה, לא תמיד יש ריקודים, אפשר להזמין גם ילדים, ובקיצור לחתונה כזאת יש יתרונות רבים- היא אינטימית וגם תהליך הארגון הוא פשוט יותר ומהנה יותר.

 

לוח הזמנים- נכון שיום שישי יש רק פעם בשבוע לעומת שאר הימים, אבל אין צורך להתחיל את תכנון החתונה מוקדם מדי, שלושה ארבעה חודשים לפני יספיקו לכם למצוא מקום, חודשים לפני אפשר לחפש שירותי צילום ותקליטן ולהמשיך עם בחירת הבגדים והשמלה.

 

המקום- בחרו מקום באמצע- גן אירועים אולמות חתונה מקום שיהיה לכל האורחים נוח להגיע, אם אתם עורכים את החופה תחת כיפת השמיים יש צורך לדאוג להצללה, במיוחד בחודשי הקיץ החמים, את שאר האירוע מומלץ לערוך במקום ממוזג- גם בקיץ וגם בחורף.

 

הפרופיל של החתונות שנערכות ביום שישי הוא די זהה, מדובר בחתונות קטנות, לכן חשוב לבחור מקום מתאים, לא אולם גדול שיצור אווירה לא נעימה אלא מקום קטן שיצור תחושה אינטימית.

 

התפריט- כאן אין צורך לבחור מספר גדול של מאכלים כמו אירוע ערב, באירועי ערב יש הפסקות של ריקודים והמנות מוגשות כל 50-60 דקות, כאן מדובר באירוע קצר אפשר לעשות בופה למנות העיקריות וכמה עמדות לקבלת הפנים. אפשרות נוספת היא לערוך אירוע חלבי, הכול תלוי בסגנון האורחים.

 

צילום- אותו הדבר כמו תקליטן, אל תסתפקו בצילום של חברים, הזמינו צלם מקצועי שיתעד את האירוע בצורה מקצועית, זה לא עולה הרבה אבל שווה זהב.

 

הריקודים- אל תוותרו על האפשרות לרקוד, אפילו מעט, תמיד תמצאו חברים ובני משפחה שישמחו לזוז מעט, לא צריך מוסיקה רועשת אבל אפשר להזמין די ג'י ולעשות מסיבת ריקודים קצרה.

 

שמלה ובגדים- אתם יכולים להשקיע בבגדים ובשמלה אבל בחרו משהו שיהיה לכם נוח איתו, במיוחד באירועים שנערכים בצהריים ובחודשי הקיץ.

 

מה עוד אתם צריכים לדעת? על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.


אודות מחבר המאמר

מתחתנים 2010? בואו לקבל המלצות ארגון חתונה ללא תשלום באתר לי קל www.lee-kal.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.