אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ההסבר השלם לקנייה של שערים חשמליים

 

איך אדע בדיוק איזה שער חשמלי לקנות ?

שוק השערים החשמליים שינה את פניו לחלוטין במהלך העשור שחלף, כך שבמידה ולפני כמה שנים רוב השערים נפתחו בשיטה ידנית, היום נהיו השערים האלקטרוניים לכלי חכם שנפתח במגוון שיטות וניתן להשיגם בדגמים המעניקים פתרונות עבור דרישות שונות.

כאשר בוחנים שערים חשמליים מסוגים שונים אפשר יהיה לראות שהשערים מגיעים במבחר דגמים וגם סוגים -  

שערים לבית הפרטי, שערים לבניין מגורים, שערים למתחם מסחרי וכו'.

 ההיצע הגדול הוא כמובן יתרון נהדר בגין הגיוון הרחב שהוא נותן, אבל לעומת זאת מדובר בחיסרון מפני שקונים פוטנציאליים לא מרגישים ביטחון כשהם מגיעים לשלב בחירת דגם השער האלקטרוני המתאים ביותר עבורם.

כדי שתוכלו לבחור כמו שצריך שער חשמלי שישמש אתכם ויענה על כל הצרכים שלכם קודם כדאי לכם לנתח את הדרישות שלכם מהשער תוך שאתם מאפיינים במדויק את המיקום עליו יעמוד השער שלכם -

כלומר - האם הקרקע שעליה יוצב השער עשויה מחול או לא, האם ישנם עצים או מספר גורמים שיכולים להקשות לשער להיפתח ולהיסגר, והרשימה לא מסתיימת.

לאחר מכן אתם תוכלו להיות בסיטואציה טובה מבחינתכם כדי לבחור שער חשמלי טוב וראוי שישמש אתכם ארוכות.

 

על אילו פרטים כדאי לשים לב שהולכים לבחור שער חשמלי?

עוד דבר שכדאי להקדיש לו יחס מועדף עוד לפני שרוכשים שער חשמלי הוא איכותו של השירות הטכני שמעניקה החברה שתזמינו ממנה מחסום חשמלי.

 

דמיינו לכם מקרה בו אתם עומדים בתחילתו של יום עמוס וממהרים לצאת מביתכם אך מה שמונע מכם להתחילו הוא באופן מפתיע מחסום חשמלי מקולקל. סיטואציה דומה יכולה להתגלגל לתסריט אימים שאף עשוי לגרום לדיירים רבים להיות תקועים במתחם החנייה של הבניין ולו מכיוון שקיימת בעיה לפתוח את המחסום. תרחישים כאלה מדגישים את הצורך וההכרח של שירותים של תמיכה מקצועית ותיקון ברמה גבוהה ולא פחות משמעותי - יודעים את העבודה. בסיטואציה שחלה תקלה משמעותית בשער האלקטרוני שבבעלותכם יש להניח שתרצו שימצאו לכך פתרון מהר ככל האפשר ובגלל זה חשוב לוודא שביכולתה של החברה אשר מעניקה בשבילכם את אותו שער החשמלי גם לתת שירותי תמיכה מקצועית ברמה שצריך.

 

כאשר אתם באים לרכוש שער חשמלי הקפידו על כך שהשער ייקנה מחברה אמינה ובעלת נסיון בשוק השערים הללו, חברה שתעניק לכם הן שירותים של ייעוץ והן שירותים של התקנה ותמיכה שצריך באיכות מתקבלת על הדעת.

 


אודות מחבר המאמר

 

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת מחסום זרוע תקרתי, מחסום דוקרנים ועוד מחסומים חשמליים. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.