אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בר ממתקים או בר מתוקים בהתאמה מלאה לאירוע שלכם.

 

בר ממתקים הוא חלופה כיפית למזנונים מסורתיים , לבר אקטיבי , או בר קינוחים רגיל באירועים. בר ממתקים מהווה ספין ייחודי בכל אירוע, ונוסף על כך, בר ממתקים הוא מיני מתנת פרידה מיוחדת באירועים כמו מסיבות או חתונות .

 

אם אתם מעוניינים בבר ממתקים ומוכנים אף לנסות , אני ממליצה לכם לקרוא את שלושת הנקודות שריכזתי עבורכם. הנקודות האלו יעזרו לכם להתחיל או לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

שלב 1 – בחרו את הממתק המתאים.

בחירת הממתקים לבר הממתקים שלכם!

כנראה שהשלב הזה הוא השלב הכי כיפי, מהנה, ומתוק מכל השלבים של תכנון בר ממתקים. השלב הזה יהיה גם השלב הפשוט ביותר אם אתם מכירים את האורחים שלכם כמו שצריך. אתם הרי יודעים בדיוק מי האורחים שלכם ומה הם אוהבים?

 

כאשר אתם בוחרים ממתקים לאירוע שלכם, תשימו לב שאתם בוחרים ממתקים שהאורחים שלכם לא רק יעריכו , אלא יאהבו וייהנו במידה הרבה ביותר. עליכם להתייחס בבחירת הממתקים לטעם של האורחים שלכם. אם אתם מכינים בר ממתקים לאירוע עם ילדים, או מסיבת ילדים, תבחרו בממתקים השמחים והכפיים ביותר, צבעים בהירים ועזים או ממתקים חדשים יכולים להיות בחירה מצוינת.

אם אתם יוצרים מזנון לקבלת פנים, עליכם לבחור ממתקים אשר מבוגרים אוהבים, כמו שוקולדים גורמה, או ממתקים איכותיים יותר. חשוב לזכור, שה "חוקים" הללו הם רק קווים מנחים , ולכן תמיד כדאי לזכור כי זה בסדר ואף מומלץ לערבב ולנסות דברים שאתם אוהבים. לדוגמה, ממתקים בעטיפה יכולים להיות אפשרות מצוינת אם לא רוצים להתלכלך.

 

שלב 2: בחרו את המכלים, מגשים או צלחות ההגשה המוצלחות ביותר.

המגשים , צלחות ההגשה והכלים שבבר הממתקים שלכם משמשים לשתי מטרות עיקריות:

 

מצד אחד, כלי ההגשה שמתאימים לבר ממתקים בדרך כלל מורכבים מסוגי פלסטיק שקופים שונים, או כדי פלסטיק. שדרוג איכותי וכיפי הוא להשתמש בכלי הגשה צבעוניים לתצוגה ויזואלית יפה הרבה יותר. כלי ההגשה צריכים להתאים באופן מושלם למיקום, גודל התצוגה וסוג הממתקים שבחרתם, תוך התחשבות בנגישות גבוהה ונוחות של האורחים שלכם להגיע לממתקים.

 

אם אתם מחליטים להשתמש בבר הממתקים כמתנה נוספת שהאורחים יכולים לקחת עמם הביתה, בחירה בכלי הגשה קטנים ומתאימים ללקיחה הביתה היא אפשרות טובה מאוד.

 

מצד שני, כלים לממתקים לא עטופים הכרחיים לתצוגה באופן כזה שאורחים לא יגעו במגוון ממתקים בזמן לקיחת ממתק אחד. ( ברצוננו להימנע ממצב בו אורח שלנו , נאלץ להימנע מלקיחה , או נאלץ לגעת במספר ממתקים כאשר הוא רוצה לקחת ממתק אחד בלבד)

 

טיפ:

אם אתם מגישים ממתקים לא עטופים, מומלץ לבחור בכלי הגשה עם מכסים, כדי לשמור על טריות הממתקים לאורך האירוע ולמנוע פגיעות בממתקים כתוצאה מקישוטים או משקעות וכו'...

ותלוי במטרה שאתם רוצים שבר הממתקים יתפוס באירוע שלכם, אולי תצטרכו להתאים כלים עבור האורחים שלכם כדי שיוכלו לקחת ממתקים הביתה.

 

שלב 3: סידור בר הממתקים.

סוף סוף הגיע שלב סידור התצוגה של בר הממתקים.

 

אם לא בחרתם עדיין את המיקום של בר הממתקים שלכם, יהיה עליכם לבחור מיקום בהתאמה לאירוע שלכם. למשל, בר ממתקים בחתונה יכול להיות ממקום בקצוות של שולחנות הכיבוד, ולעומת זאת, ביום הולדת מיקום בר הממתקים בשולחן גדול במרכז יכול לעבוד לטובת האירוע. אם קשה לכם למצוא את המיקום הטוב ביותר עבור בר הממתקים שלכם, בחרו את המקום או המקומות שלא יפריע לאורחים שלכם, ומצד שני יהיה נוח ונגיש כבר מהכניסה או מההגעה לאירוע.

 

כאשר אתם ממקמים את כל הממתקים בבר הממתקים ומבצעים את הסידורים שחקו את התפקיד של מוכר ממתקים. עליכם לסדר את הממתקים כך שיהיו נגישים בצורה הנוחה ביותר עבור האורחים שלכם.

אתם יכולים לנסות את הסידור על חברים או בני משפחה לפני היום של האירוע הגדול בשביל לראות איך אורחים ירגישו עם הסידור שלכם.

 

כדי ללמוד עוד על איכותי לכל אירוע, אתם מוזמנים להיכנס למפל של ענבל.

 

 


אודות מחבר המאמר

 

המפל של ענבל - כדי ללמוד עוד על איכותי לכל אירוע, אתם מוזמנים להיכנס למפל של ענבל.

 

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.