אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוכריות , ממתקים ורעיונות מיוחדים לבר ממתקים

 

סוכריות , ממתקים ורעיונות מיוחדים לבר ממתקים - להפתיע והשאיר טעם של עוד אצל האורחים והאוהבים עליכם עם הרעיונות לסוכריות ולבר הממתקים.

סוכריות , או כפי שהם מוכרות בחוץ לארץ: "ממתק קשה" , היו רעיונות פופולריים , והיו בשימוש במזנונו, בר ממתקים, ובברים של ממתקים מאז הסוכריות הראשונות.

ברסין ( Racine) שבויסקונסין , טוענים Racine Confectioners Machinery Co כי הם היו הראשונים לייצר סוכריות על מקל בייצור המוני. באותו הזמן, המכונה ייצרה 40 סוכריות על מקל בדקה. הקצב הזה נראה איטי במיוחד יחסית לקצב הייצור של סוכריות בימינו, אבל באותם השנים, ליתר דיוק בשנת 1908 , הדבר היווה פריצת דרך בייצור המוני של סוכריות על מקל.

 

אם נשווה את הסוכריות ה "קשות " לשאר הממתקים ולשוקולד, הסוכריות מהוות אחד מהרעיונות הנפוצים ביותר והנמצאים ביותר בשימוש בברי הממתקים באירועים שונים.

הסוכריות היו לכל כך פופולריות ובשימוש רחב כל כך במגוון אירועים ובכל בר ממתקים בגלל הגיוון הרב בטעם, הצבעים, הגדלים שהסוכריות מגיעות ויכולות להציע.

בטוח שגם לכם, יש את רשימת הסוכריות האהובות עליכם, ואת הראיה של איך בר הממתקים שלכם צריך להראות.

הסוכריה הנפוצה ביותר, והפופולרית ביותר בשימוש בבר ממתקים באירוע היא המפורסמת ביותר – סוכריה על מקל. ילדים בכל גיל, ואפילו מבוגרים אוהבים לאכול סוכריה על מקל מפעם לפעם.

 

מה הופך את הסוכרייה על מקל כל כך פופולרית לשימוש בבר ממתקים?

נכון, המקל!

כמובן שלכל אחד יש את החברה האהובה עליו, או את הטעמים האהובים עליו, אבל אף אחד לא יכול לסרב לסוכריה על מקל או לעובדה שהיא פשוט קינוח מצויין.

סוכריות על מקל מגיעות בכל הגדלים והסוגים, טיפות קטנות וגדולות או בגודל כזה שאפילו לא ניתן להכניס אותן לפה.

נוסף על כך, ניתן למצוא סוכריות כמעט בכל הטעמים שיש בעולם, מטעמי פירות , סודה , מיצים ועד סוכריות חמוצות וטעמים שאתם לא תעזו לטעום!

 

סוגים שונים של ממתקים היו תמיד חלק בלתי נפרד מבר ממתקים איכותי. סוכריות מנטה הן הפתעה מיוחדת בכל בר ממתקים, אך לא הרבה יכולים להתמסר לטעם של סוכריות כאלה בקלות. אם אתם אוהבים סוכריות אלה, ניתן לערבב אותן עם שאר הסוכריות כדי לתת טעמים מיוחדים לבר הממתקים. ניתן בקלות לשמור על ממתקים מסוג סוכריות מנטה, וניתן לקחת אותן יחד כמתנה של בר הממתקים שלכם.

 

סוכריות כרמל הן גם סוג של סוכריות שמהוות אחת מהבחירות האהובות על כולנו, במיוחד כחלק מבר ממתקים באירוע. סוכריות כרמל מהוות ממתק מספק לפני ואחרי הארוחה. אם יש לכם, כמו לכולנו דחף לא מוסבר לממתק, סוכריות כרמל יוכלו לענות על הצורך שלכם לדבר מתוק. הבעיה בדרך כלל תהיה להסתפק רק בסוכריות כרמל בודדות.

 

סוכריות חמוצות , הן עוד סוכריה שרבים רואים בהן חלק בלתי נפרד מבר ממתקים.

יצרני סוכריות רבים, במיוחד של סוכריות חמוצות עונים על הצרכים של בר ממתקים, ובדיוק רב!

עם מגוון כל כך גדול של סוכריות מתוקות בבר הממתקים, סוכריות חמוצות מהוות איזון מדויק לכל שאר הממתקים בבר הממתקים.

יש סוכריות חמוצות שנותנות טעם חמוץ וייחודי כבר מההתחלה, לעומתן, יש סוכריות חמוצות שיתפסו אותכם לא מוכנים ויפתיעו אתכם עם טעם חמוץ וחזק אחרי כמה רגעים, בדיוק כשאתם לא מוכנים. סוכריות חמוצות , יכולות להיות לעתים אפילו להיות חמוצות יתר על המידה, אבל הדבר לא ימנע מאף אחד לאכול עוד סוכריה חמוצה!

בגלל שהן כל כך מיוחדות סוכריות חמוצות מהוות חלק בלתי נפרד מבר ממתקים איכותי.

 

כמובן, אסור לשכוח את הסוכרייה הכי מפורסמת – סוכריית המסטיק - gumball!!!

הסוכרייה הקשה , עד שמתחילים ללעוס ולרכך אותה. סוכריות מסטיק תמיד היו ותמיד יהיו חלק בלתי מבר ממתקים.

כמו שראיתם, הסוכריות והמגוון הרחב של האפשרויות של ממתקים בבר הממתקים שלכם פשוט לא נגמר!!! על טעם ועל ריח לא מתווכחים , בגלל זה אנחנו נתאים לכם את בר הממתקים שאתם והאורחים שלכם תאהבו באמת.

כדי ללמוד עוד על בר ממתקים איכותי לכל אירוע, אתם מוזמנים להיכנס למפל של ענבל.

 


אודות מחבר המאמר

המפל של ענבל - כדי ללמוד עוד על בר ממתקים איכותי לכל אירוע, אתם מוזמנים להיכנס למפל של ענבל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.